MOT-mitä mieltä?

anarkisti

perkeleen jannu
Jan 7, 2002
1,136
0
36
37
Finland
Visit site
Körhön..Aihe jo kiinnostanut aika pitkään, että mitäs te piditte MOTin Saatanalliset Sävelet (Noinko se oli?) ohjelmasta? Mun mielestä se osu nappiin, se oli kainpuolin puoleeton ja hyvin tehty ohjelma. Se puhu täyttä asiaa, se ei haukkunu Impaled Nazarenia. Ihan asiaa!


Toisinsanoen: se oli TAJUTONTA PASKAA!!!!!
 
no vittu se jäi saatana multa väliin ja sit pisti vituttaa... Eihän se uusintana oo tullu...?
Ku mun mielestä tästä puhuttii joskus...

Haukkuko ne Impalediakin siinä? no perkele....
 
Eiiii missään nimessä ne haukkuneet Impaledia.. ei yhtään! :rolleyes:
Kaiken mahdollisen paskan vaan kaatoivat niskaan koko metallikansalle ja yhdisti kaikki metallin kuuntelijat natseihin ja saatananpalvojiin ja vaikka mihin. mut olis se ihan asia ohjelma jos poistettais kaikki se valehtelu mitä siinä oli.. eli siitä 30 minuutin ohjelmasta jäis jäljelle 30 sekuntia...
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Eli lopputekstit ja alkumusiikki.....? :lol:
Valitettavasti ne oli plagioitu kilpailevan kanavan ohjelmasta ja niitäkään ei voi enää näyttää;)
 
:D


Aiheesta sivuttaen, en viitti tän takia tehä uutta topiccia, mutta löysin netistä helvetin mielenkiintosta keskustelua bodomin murhista ;) Ja oli sie pienen pieni CoB:in haastiskin välissä ;)
Tiedoks vaa jostai jotai muutaki ku mua kiinnostaa murhaaminen :lol:
 
juu juu tottakai mäki tätä Bodomia kuuntelen vaa lahtaamisen riemusta. ja kerta kiellon päälle vähän impaledia niin kyllä alkaa natsismi fiilikset nousta...:)
 
Niin tuosta ohjelmasta...

oon ainaki nähny jonku ton tapasen....puhutaan saatananpalvojista ja niiden tekemistä hirmumurhista ja sit soitetaan taustalla AC/DCtä...ei oikeen homma skulaa mun mielestä....ja jos käytät esim. vain mustia sukkia ni sut rankataan automaattisesti saatananpalvojaks.....karmeeta yleistämistä....mitä esim. räpistä puhutaan/valitetaan....ei mitään....niiden sanoista saa selvää pikkulapsetki ja niissä kiroillaan suht paljon...jos vertaa Imp. Naz. ni eihän lapset saa siitä edes selvää ku en itekkään saa jos en nää sanoja koko ajan.....perkele hevissä ei ole mitään vikaa....kohta varmaan saa sakot ku kävelee mustissa vaatteissa kadulla....
 
Originally posted by Hevimies


puhutaan saatananpalvojista ja niiden tekemistä hirmumurhista ja sit soitetaan taustalla AC/DCtä...

Niinpä, vituttaa ku tekevät ohjelmaa asiasta josta eivät selvästikkään mitään tiedä...

kohta varmaan saa sakot ku kävelee mustissa vaatteissa kadulla....

Sitäkään en enää ihmettelis...
 
MOTissahan ne selitti sellastakin, että "BlackMetal-festivaaali Tuskassa juhlittiin satanismin ja väkivallan merkeissä" tai jotain sellasta. Nauratti vaan niin pirusti kun kyseisenä vuonna yksi Tuskan "pääesiintyjistä" oli Eläkeläiset... Eli aivan kamala saatananpalvontaBlackMetal-orkka.. :lol:
Ja eipä muutenkaan taida tuo BM mitenkään erityisesti olla Tuskan ohjelmistossa, metallifestarihan se on eikä BM-festari...
 
Öööö..... Joo, multa jäi toi ohjelma kans välistä mutta luin sen tekstiversiona netistä myöhemmin. Aika naurettavaa.

Tästä muuten tulikin samalla mieleeni:

Ootteko lukenu sitä Riku Rinteen ekaa kirjaa? Mä tossa kerran sain sen käsiini ja sitä sitte selailin. Silmiin sattu kohta, jossa Iron Maidenin "The Number Of The Beast" -levyn kansi. Sitten siinä selostettiin jotain tyyliin "Pelkkä kansi jo uhkuu satanismia ja pilkkaa Jeesusta ja Jumalaa" sitte oli suomennettu se "Let him, who hath understanding..." joka on siinä levyn alussa ja kysyttiin "Voiko suorempaa yhteyttä saatananpalvontaan löytää?" Voi vittu, siinä vaiheessa mä repesin nauramaan ja kun kyseessä oli joku ihme tilaisuus joka oli aika voimakkaasti yhteydessä kristinuskoon, niin sain muutaman paheksuvan katseen ja todennäköisesti pitivät minua jo ennen sitäkin täytenä saatananpalvojana ja ties minä antikristuksena, kun sattumalta olin nakannu aamulla Bodomin paidan niskaan. Huhhuh, mitä porukkaa...
 
hehe....


Nyt tähän taas vähän kaukaa haettua juttua, mutta mitäpä sen väliä näissä topiceissa ku kaikesta muusta puhutaan mitä pitäs..

Tänää kattelin (taas) chattia, joku ylisti sie bodomia. Sie oli menossa keskustelu amis vastaan lukio.

Sitten joku lähetti sinne kommentin että sillä oli aika tiukkaa lukion kanssa.
Sit perässä luki "kiitos bodom fanille" ja rupesin miettii että mitä ihmettä, ja perässä luki "T: Jaska" ja arvakkaa vaa rupesinko miettii oliko se bodomin Jaska ;)

Mutta kyllä siitä kommentista huomas että ainakin se jonkun aikuisen kirjottama oli...

Onko Raatikainen käyny lukioo....?

No, tod.näkösesti se oli joku ihan muu Jaska... Mutta miks joku kiittäs jotai bodom fania ihan syyttä suotta... ???

Unohtakaa....
 
Siis mä oon ymmärtäny et Wirman ois ainoa lukion käynyt botomi...
Kenpä tietää... kysykää keniltä.

Sätti on muuten aika hiljaa dorka ohjelma... Yhden kerran oon kattonut yö-sätin alusta loppuun, kun siellä oli Kotiteollisuuden Hynynen ja Sinkkonen päissään heittämässä läppää...
Viesti: Mitä pidätte KORNista?
Hynynen: Se on muuten ihan hyvä, mutta siinä on vaan yks ongelma, se on ihan paska.
Sinkkonen: Mä sanon sulle vaan että haista vittu
Juontaja: Öö, tällä ei saanu kiroilla
Sinkkonen: anteeks ei myö tiietty, ei myö tahallaan
Hynynen: Mene poishhh.

Ja sitä rataa... :lol: :lol: :lol:
 
Ei helvetti, ettekö te muista?!?!?!?!?!?!

Raatikainen joutu siirtämään yo.kirjoituksia Bodomin takia ainakin kahteen otteeseen, ja Hatebreederin nauhoitusten jälkeen se kävi ne sitte suorittamassa. Nehän oli sillon Jyrkissä haastattelussa, ja Micaela Metso vielä erikseen kysy Jaskalta että "Mites meni?" ja kato sillon oli ollu se Hyvinkään palottelusurma, se Jarno Elg ja kumppanit....
 
Joo niin se on.. Raatikainen on kunnon mies eli se kävi lukion.
Arvaatte varmaan tosta et oonko amis vai lukiolainen.. :D :D

Sanookas joku että kuka VITTU tämä riku rinne (huomaa pienet alkukirjaimet) oikeen on?? kun oon kuullu ja nähny et se saarnaa "saatananpalvonnasta" ja huumeista ja vaikka mistä, mut mistä helvetin onkaloista se äijä on tullut.. kun oon kuullu et se ois itse ollut joskus "saatananpalvoja".. onko totta???

Hmm.. Deathin Spirit Crusher biisin sanat passais sille hyvin..

"It comes from the dephts of a place unknown, The keeper of dreams.
If it could, then it would steal the sun and the moon from the sky. BEWARE!!!"

Heh heh.. tuli vaan mieleen kun noi sanat on oikeen osuvat noille jeesustelijoille.. ne tulee kaikki jotain helvetin syövereistä..