My cousin now sings in Dreamtale

Se Teräsbetoni hässäkkä on kyllä aika kornia. Se oli eka systeemi missä kuulin Aholan laulua ja mä aattelin sillon että HYI VITTU! Nyt tosin mulla on koneella kaikki biisit mitä sen sivuilta saa... On se kyllä ihan mieletön laulaja, oli jo aikakin että se löysi ittellensä "kunnon" bändin.

Enpä nyt tarkoittanutkaan, että sitä tarvisi kuunnella... Kunhan kommentoin tuota roskikseen kävelyä... Jos kaikki kuuntelisivat, sitä mitä Sinä kuuntelet, niin ethän sinä voisi sitten kuunnella mitään... ;) Mutta anna ihmisten tykätä mistä tykkäävät, ei aina tarvi kommentoida bändejä joista ei tykkää tyyliin "hirveetä paskaa, ei ois tarvinut ikinä edes aloittaa..."

Harvinaisen samaa mieltä DotNoirin kanssa. Ottaa välillä päähän nimenomaan joidenkin henkilöitymien elitistinen asenne ja se että heidän mielestään ainoaa oikeaa musiikkia on se mitä he itse sattuvat arvostamaan. Meitä on niin moneen junaan.

Lolita Vampiriá said:
Harvinaisen samaa mieltä DotNoirin kanssa. Ottaa välillä päähän nimenomaan joidenkin henkilöitymien elitistinen asenne ja se että heidän mielestään ainoaa oikeaa musiikkia on se mitä he itse sattuvat arvostamaan. Meitä on niin moneen junaan.

NIIN! Perkeleen "elitistisen" asenteen omaavat soittajapojat.. :lol:

Ihmiset ei ymmärrä rehellistä kaverisuhteita koossapitävää vittuilua. Tosin onneksi Remosta näkee läpi että se tietää aivan hyvin kuuntelevansa pelkkää hyeenanpaskamusiikkia, vaikka yrittääkin pitää yllä militantin hipin imagoa.

Kiitos. Olkaa hyvä.