NP thread

kyl se on puhunu paljo enemmän asiaa ku sinä... jos pistäis sun ja dethin posti määrät prosenteiks ja kattois paljon on asiaa (asiaa, ja hyvää paskanjauhantaa) ja paljon on paskaa (posthuntaamista, paskaa paskanjauhamista) nii kyl dethillä olis paljon enemmän kunnon asiaa ku sulla ja sulla ei olis kyl just mitää muut ku paskaa...
 
pakko tunnustaa että hatebreederilla 50% viesteistä on jotaki "jepukkajee" / "juu" / "jupp" / "yup" tms. jotka ei vaikuta mihinkään millonkaan
 
warman ei kyllä todellakaan ole oikea henkilä arvostelemaan toisten postien sisältöä! :lol: :lol:

Vittu sun ja Hatebreederin postit kulkee suunnilleen käsikädessä.. siis kun toinene sanoo jotain "jepp" niin toinen sanoo "jupp" :D
 
no millon oon sanonu vaan että "jep" tms? muutaku parikertaa nakannu quotena hatebreederin "jupp":in.


sulla on zyklon kilahtanu.
 
No en oo saanu ostettua.. en mä oo ollu töissäkään ku sen kaks viikkoa mitä olin sillon alkukesästä.. siitä sain noin 250 euroa ja ne on kyl vielä tallella.. mut pitäs yrittää olla lisää töissä mut kun ei oikeen jaksa.. ku pitäs herätä aikasi aamulla jne. :lol:
 
eiks se oo et joka aamu sännätään?

Mun mielestä se ainakin on noin..

On mul vähä hellittäny toi ryyppääminen.. en mä oo nummirockin jälkeen ollu päissään ku.. kahdesti :D

Mut täs kesälle on vielä tiedossa ainakin pari pakollista ryyppäystä ja sit varmaan vielä vähä muuta :lol:

Mut samanlaista ei varmaan enää tapahdu ku alkukesästä et on koko ajan päissään.. en mä enää ees haluu niin paljo juoda..

Vittu mistähän tuokin taas johtuu? :D