Older Setlist

ajdream

Member
Aug 2, 2006
56
0
6
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand me kan helpen.

Ik kreeg laatste een opname van iemand van een show uit Geleen van 12-01-2002, nog Met Sascha.

Gave show, maar ik kan een paar nummers niet thuisbrengen en ben benieuwd hoe de titels. Ik geef voor de volledigheid de hele setlist

1. Instrumental ???
2. Zombie Resurrection
3. Slave
4. Scar Winter
5. Instrumental ???
6. Caught In A Web
7. Sides
8. Four Guilders
9. Curiosity Kills
10. Instrumental ???
11. The Escape
12. Caught Somewhere In Time

Alvast heel hartelijk dank voor de moeite!


Einar
 
Hoi Einar

Wel grappig dat jij die opname hebt, die is echt al heel erg oud. Ik vraag me wel af van wie je hem hebt, aangezien de opname nooit is verspreid naar mijn weten ;)

Over de setlijst, dit moet het zijn:

1) Intro / Killer Banshee
2) Zombie Resurrection (Soil)
3) Song 10 (Sedation)
4) Scar Winter (Sun Caged)
5) Keyboard / Gitaarsolo
6) Caught In A Web
7) Sides (Closing In)
8) Four Guilders
9) Curiosity Kills & Drumsolo
10) Intro The Escape (stuk uit Secrets Of Flight)
11) The Escape (The Eight Day)
12) Caught Somewhere In Time

Zoals ook wel te merken is waren we toen nog aan het schrijven voor album 1, veel ideeen van de intro's zijn naderhand verwerkt in nummers.

Veel luisterplezier met deze zeer prille show

:)

Marcel
 
Hoi Marcel,

Heel hartelijk dank voor je persoonlijke reactie.

Ik kan je helaas niet vertellen van wie ik hem gekregen heb. Niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik dat echt niet meer weet. Wat ik me nog wel herinner is, dat het iemand uit Nederland was en die de show zelf op cassette had staan, want hij heeft hem eerst moeten converteren voordat ik hem in een bootleg cd-ruil van hem kon krijgen.

Ik vind het een goed optreden. Ik heb jullie alleen 2x live gezien met André Vuurboom en niet met Sascha en helaas ook nog niet met Paul. Wel hoop ik dat laatste gauw een keer mee te maken, want de nieuwe nummers Unborn en The Missing Third klinken super.

Grappig dat Sedation als Song10 door het leven ging en dat Sascha hem tijdens de show ook nog betiteld als Slave. Zo zie je maar hoe iets ontwikkeld.

Ik had Killer Banshee en het intro (stuk van Secrets of Flight) van The Escape (mijn persoonlijke favoriet moet ik eerlijk zeggen!!) niet herkend. Nogmaals bedankt.

Succes met de band en ik hoop jullie gauw weer een keer live te zien.

Groeten,


Einar