Onko kukaan muu törsänny rahojaan?

Martti69

Haistakaa Vittu!
Nov 18, 2001
163
0
16
39
Finland
www.hatepages.cjb.net
Tulin tossa jokin aika sitten Tampereen Swamp Musicista, uuden Spinefarm metal DVD:n kanssa.

Onko kukaan muu ostanut sitä??

Ostin ihan sillä, kun siinä oli Bodomia ja Northeria, mutta ootin siltä kyllä vähän enemmän.

Siinähän on pelkät videot.. Mä kerkesin herättelee jo toiveita jostain haastiksista tai takahuone koheltamisesta tai jostain....
 
Kai mun nyt täytyy vie mainita, että se viikatemies siinä everytime i die videossa on suurella todennäkösyydellä Toni Wirtanen.

Kun joku sitä joskus kyseli, meinaa loppu teksteissä oli kiitokset sille...

Ja siinä myös vilahti lopussa kun viikatemies ja sit videon kuvausryhmä jauhaa jotai paskaa siinä porukalla :D ei vaa kerenny näkee mitä ne siinä tekee ku se kesti ehkä sekuntin...
 
...eli sitä DVD:tä ei siis kannata ostaa kun siitä ei ole mitää erikoista vai?

Ja mä olin kuullu vaa että se riipperi saattas olla se Temonen joka videon ohjas mutta toi Toni juttu oli ihan uus tieto...
 
siinä oli silent night bodom night lisäks...

No jos oisin tienny että siinä on vaan videoita, niin en varmaan ois ostanut.
No, jos tykkää maksaa siitä että saa ne videot, jokka voit nauhottaa vaikka telkasta tai ladata netistä, ni kyllä se sit kantsii ostaa ;)
 
Oli ostoslistassa, mutta yliviivaan kahden syyn takia: Martin anatman lausunnon takia, ja rahapulan takia!
Siinähän pitäis olla mun infon mukaan Niskalaukausta, Sonata Arcticaa, Nightwishiä, Lullacrytä ja Children of Bodomia.. Onkos muuta?
 
Kai mä nyt taas tuun sotkeen ihmisten elämää jauhamalla siitä videon viikatemiehestä.. Meinaa se ei välttämättä ookkaan se Wirtanen.

Meinaa lopussa oli myös joku miehen nimi, jossa oli E-kirjain :lol: (en nyt muista mikä se oli) ja sit siinä luki perässä "the reaper" ja sit sitä ennen oli että kuka hoiti viikatemiehen "meikkaamisen" ;)
 
Joo nå mä oon väsynyt ja just saanut ton dvd:n niin eipä olekkaan paljon muutakaan tekemistä.. eli tässäpä näin :

Children of Bodom - Everytime i Die
- Silent Night, Bodom night

Nightwish - Over the hills and far away
- Sleeping Sun (mitä ideaa, tuohan on jo FWTE-dvdllä)

The Black League - Rex Talionis
- Winter Winds Sing

To/Die/For - In the Heat of Night
- Hollow Heart

Sonata Arctica - Wolf and Raven

Charon - Little Angel

Norther - Released

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Liebe ohne Grenzen

Lullacry - Damn You


Hiphei :)
 
muutama kälynen video.. en kyllä ikinä osta!

Ja vielä: oli aika turha laittaa toi Nightwishin Sleeping Sun koska se löytyy ties mistä. Esim Nightwishin omalta live deeveedeeltä, ja Wishmastour 2000-levyltä.
 
No nyt selvis sekin... Ja kyllä se se voi olla.... Vaikka ei kyseinen tyyppi mulle sanokkaa mitää ;)

Mutta ewo voi hyvin olla lyhenne siitä nimestä mikä siinä lopputeksteissä oli...

Mutta mitähä se Wirtanen sie teki... hmm... kanto kaljaa.....? :D vittu on mulla suuret murheet :lol:
 
olenhan minäkin rahojani tuhlannut...=) viime perjantaina 4 cd: tä Viikatetta... (2 levyä, 2 ep: tä) ja to viikate paita... meni taas kaikki rahat kun tuli sitä juotavaakin ostettua...=) ei se nyt taas tähän mitenkää liity...=) nii ja yön keikka pakkahuonella...=)
mut siihen ei menny kun äidin 12€...=) prkl...
 
onko wirtanen muka se viikatemies siinä videossa. ei se kyllä tonilta mun mielestä näytä eikä toni yleensä oo mukana tuukan muissa kun apulanta videoissa. no ihan elementissään äijä on jos viikatemiehenä riehu... sen verran pirullinen ihminen.