Onko tosi?

Originally posted by JPK

Mitä vittua? Saatana säälittävät ihmiset keskustelee säälittävistä asioista ja vittu mitää merkitystä tälläkää keskustelulla! Perkele olkaa ny hiljaa ku ette näköjään muuta osaa!
WHOA!! That's a badass! Ja ketäs täällä onkaan säälittävä? No minä tietenkin!

Originally posted by JPK

Mitä vittua? Saatana säälittävät ihmiset keskustelee säälittävistä asioista ja vittu mitää merkitystä tälläkää keskustelulla! Perkele olkaa ny hiljaa ku ette näköjään muuta osaa!

Haista sää saatanan polvihousu vittu! Jätkällä soi Linkin Park, Häpee!!

Originally posted by anarkisti
WHOA!! That's a badass! Ja ketäs täällä onkaan säälittävä? No minä tietenkin!

Originally posted by Martti69
Haista sää saatanan polvihousu vittu! Jätkällä soi Linkin Park, Häpee!!
:lol:

Älkää nyt ottako tosissaan kaikkea mitä ihmiset kirjottelee, varsinkaan täällä netissä. Tuo JPK pisti ton viestin ihan vaan vittuillakseen ja luultavimmin se "linkin park soimassa" oli vaan samaa vittuilua (tai mistäs sitä sit tietää mitä perversioita ihmisillä on...). Mut vähän voi miettiä juttuja ennen ku vetäsee hernepussin nenään...

...ja vitunko väliä jos jäbä juuntelee linkinparkkia, jokanen kuuntele sitä mitä haluaa... Tosin bodom-board ei kyllä varmaan oo sit se oikee paikka sellaselle henkilölle... :)

Originally posted by Hepatiitti

Älkää nyt ottako tosissaan kaikkea mitä ihmiset kirjottelee, varsinkaan täällä netissä. Tuo JPK pisti ton viestin ihan vaan vittuillakseen ja luultavimmin se "linkin park soimassa" oli vaan samaa vittuilua (tai mistäs sitä sit tietää mitä perversioita ihmisillä on...). Mut vähän voi miettiä juttuja ennen ku vetäsee hernepussin nenään...

...ja vitunko väliä jos jäbä juuntelee linkinparkkia, jokanen kuuntele sitä mitä haluaa... Tosin bodom-board ei kyllä varmaan oo sit se oikee paikka sellaselle henkilölle... :)
Selkis! Mutta kaikki on kivempaa, jos vetää herneet nenskuun, ennenkuin edes tajutaan mistä puhutaan!

Nyt ku kirja on luettu, ni siitä selvis koko homma aikas helvetin hyvin :) Kannattaa lukee :)
Siinä oli jopa kuva murhapaikasta, ja teltankin ääriviivat oli piirretty...

Ootko lukenu sen Tulilahden kaksoissurman myös? Mun mielestä oli aivan vitun sairas tapaus myös...
Luin ton kirjan jotain 3kk sitten ja mun mielestä noi 3 tapausta linkittyy toisiinsa merkillisesti... esim. 2 ekassa tapauksessa (Kyllikki Saari ja Tulilahden kaksoissurma) uhri(t) haudattiin suohautaan ja kahdessa jälkimmäisessä (Tulilahden ja Bodominjärven tapaus) uhrit oli telttailemassa ja sitte en muista minkä havaitsin yhdistävän Kyllikkiä ja Bodominjärvee...

Sitten tossa televisioversiossa esiteltiin myös sellanen tapaus, missä 4 eri bussikuskii raiskas vuoron perään yhen muijan joka oli sammunut illan päätteksi (aina laitettiin hommien jälkeen kiertoon toiselle kuskille kun ei ite oltu viittitty hoitaa muijaa kotiinsa tai jonnekin sisätiloihin, eli ne kuskit ei raiskannu sitä samassa tilanteessa). Sitten loppujen lopuks se viimeinen kuski oli jättäny sen muijan heitteille jonnekin 10 kilometrin päähän hesasta ja sillä muijalla oli ollu vaan joku repaleinen mekko päällä ja ulkona pakkasta 20 astetta!!! Muija oli taistellu viimeisillä voimillaan keskelle jotain peltoa kunnes oli jäätyny sinne. Mun mielestä yks sairaimpia tapauksia kanssa ja kun ottaa huomioon että kaikki raiskaajat oli ammatiltaan bussikuskeja, ni woe woe sentään...

Kyllä oon lukenu ne tapaukset, siis luin koko kirjan.. Ja katsoin myös joka jakson siitä ohjelmasta, ja niissä tapauksissa on kyllä paljon yhtäläisyyksiä....

Ois hieno jos jostain sais lisää tietoa kyseisistä tapauksista. Pisti kiinnostaa pahemman kerran ;)

heh.. ihmisillä menee jo hermo ku puhun murhista koko ajan :D haha..

Ois hieno jos jostain sais lisää tietoa kyseisistä tapauksista. Pisti kiinnostaa pahemman kerran ;)

heh.. ihmisillä menee jo hermo ku puhun murhista koko ajan :D haha..

No sitä mäkin ajattelin heti ku sain kirjan luettuu... siis että lisää tietoo jostain ja äkkii :D

Ja toi toinenkin kuulostaa ikävän tutulta, ku alko kaikki kaverit kummastelee että mitä helvettiä toi jätkä selittää koko päivän jostain perkeleen murhista! :D

kertokaa viä mikä kirja ja mistä saa... kun modeemilla ei paljoo sivuja selailla taakseppäi... tahtoo lukee...O-)<-kyklooppi...=)

Originally posted by JPK

Yrittäkää ymmärtää tätä tyyppiä, sehän on Pyhäsalmelta. Menisit tappaan ittes, eihän teikäläiset muuta osaa oikein tehdä.:lol:

Kirjan saat AINAKIN tampereen pääkirjastosta.. Ja nimi oli "Murha ei vanhene koskaan" .
Se on aika vanha kirja, koska se oli kirjastossaki jo varastokirjana... Se o muistaakseni vuodelta 75 ja sen o kirjottanu Aake Jermo

Originally posted by Hepatiitti

Joo ei kannata ottaa tosissaan kun ei ollut edes oikea JPK asialla..
jäi logout tekemättä kiireessä (yleinen kone) ja heti joku kusipää
meni tekemään källit.. saatana!!Itse en ole tuollainen ahdasmielinen paska kuin henkilö joka kirjoitti tuon sonnan....joten sori vaan tuota kirjoitusta....tavallaán oma moka kun joku pääsi editoimaan minun boxia..pitää olla tarkempi logoutin kanssa tulevaisuudessa ettei pääse käymään samalla tavalla..