Osbourne

Sapatti

The Misanthorpic shemale
Dec 28, 2001
130
0
16
46
Helsinki
Onko kukaan menos sinne kesän Ozzy Osbourne, Tool, Hellacopters keikka systeemiin? Liput tulee meinaan ens viikol myyntiis..
 
Kyllähän se ois legendaarista nähdä itse metallin isä livenä. Sitä kun en ole päässyt vielä todistamaan lukuisista yrityksistä huolimatta..
 
Miksiköhän Ozzya kutsutaan metallin isäksi, kun mies ei tehnyt Black Sabbathin kappaleiden eteen oikeastaan mitään. Iommi ja Butler nuo biisit ja lyriikat väänsivät, Ozzy vain sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Onhan mies persoonallinen laulaja ja hyvä biisinikkari, mutta metallin isäksi ei oikein voi sanoa.
 
No voi perse. On yksi asia joka saattaa estää mun pääsyn tolle keikalle. Nimittäin taitaa napsahtaa AMK:n pääsykokeet just tolle päivälle. Niin ja mitä tohon metallin isä -juttuun tulee, niin ei Black Sabbath ois mulle varmaankaa kolahtanu jos ei John olis laulamassa. Sikäli voisi sanoa metallin isäksi. Vaikka kuka tietää, mitä olisi tapahtunut jonkun toisen laulajan ollessa messissä alusta loppuun..
 
Mä näkisin asian siten että ku se ozzy oli/on tollanen helvetin kaheli ja sabathin aikaanhan se niitten tekojensa seurauksena oli vähä tollane mörkö...

Mutta tota metalliahan se tavallaan alko tekee vasta solo urallaan 80-luvulla ja toi "Metallin isä" statushan on mun mielestä annettu sille vasta täz viiden vuoden sisällä...

Ja kun nyt ajattelee ni onhan se sen liikanimen ansainnu ku kattoo mitä kaikkee se on saanu aikaan; sehän on ollu 70-luvulta tähän päivään asti heavyn kärkinimi...
 
no pakkohan sinne on koittaa päästä. eli siis ilmestyn paikalle jos joku vaan sponsoroi mua noitten lippujen suhteen *hii* hellacopters on kans ihan helvetin hyvä!! enpä tosta tiä että onko ozzy se iskä mutta black sabbath on ainakin se mistä mulla(kin) tää kaikki lähti. oman iskän levyhyllystä kakruna löysin sabbath bloody sabbathin :) *hehee* se perinteinen tarina.
 
Se levy on ihan mukava ensi tutustuminen heavyyn! Voin vaan kuvitella sun fiilarit kun sen ekan biisin (SBS) eka riffi alkaa takoo:D Ja kohta sit Johnny astuu kehiin jA SE ON SIT MENOA:)

Itse asiassa SBS on mun suosikki sabbath levy....

Hail SABBATH!
 
Originally posted by MacMoney
Miksiköhän Ozzya kutsutaan metallin isäksi, kun mies ei tehnyt Black Sabbathin kappaleiden eteen oikeastaan mitään. Iommi ja Butler nuo biisit ja lyriikat väänsivät, Ozzy vain sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Onhan mies persoonallinen laulaja ja hyvä biisinikkari, mutta metallin isäksi ei oikein voi sanoa.

Mä sanoisin tätä pikku kaveria enemmänkin ''Metallin Kummisedäksi'', koska Ozzyn soolobändi ei ollut lähellekään ensimmäinen ''tämän alan'' yhtye
 
Black Sabbath loi aikanaan ihan uuden ja kummallisen tyylin..ozzy on joskus sanonu, että ne sai ideaa elokuvista ja koittivat tavallaan "tuoda kauhun ym." esille kun soittivat livenä. jotai tommosta se setä möngersi :)
 
Niin siis, en Ozzya tässä mollaa, kyllähän miehen laulutyyli on hyvä tunnelman luoja, erikoinen jos ei nyt mikään maailman teknisin ole, mutta ei teknisyydellä nyt niin väliä olekaan Sabbathin tyylisessä musassa ja on hän lempilaulajani Sabbathista. Mutta totuus on, että hän vain sattui olemaan oikeassa bändissä oikeaan aikaan. Iommi ja Butler saavat aivan liian vähän propseja omasta panoksestaan.