Primordial Force volume 1.0

Scytheman

dissident aggressor
Dec 4, 2001
253
0
16
sweden
www.urkraft.tk
I am right now in the process of putting together a cd-r sampler which we will give away/sell at my webzine | www.urkraft-webzine.net. And now I'm wondering if anyone here would be interested in having their song/their band's song included on the cd. Artists ready as of now are: Moonsorrow, Twin Obscenity, Solefald, Elvira Madigan, Norther, Kalmah, Duskfall and Solitude.

If you are interested, please send me an e-mail at shadowking@satannet.org

Metal be with you!
 
Damn you Trapped!!! LEAVE ME ALONE!!!! :cry: :cry:

Hehehe, just kiddin', of course :lol:

Just wait when I get my model-shots up here! You'll be sorry for pickin' on my appearance! :D
 
Scytheman: Hey thats a great idea!!!.....:headbang: you have many great bands in there already...my band is just starting up from a long time of inactivity so maybe we have a song recorded for Volume 2....Rocka på!!!
 
Hey thats a great idea!!!.....

I thought so as well :) Many great bands still to come though...I hope :D You'll have to buy a copy when it's done. I can swing by you with one... :)

Lirar du i ett band här i Luleå eller?

Ska förövrigt lira in en demo med mitt band här i veckan också. Givetvis kommer en låt med på samlingen :D
 
Yeah sure i buy a copy.....:p
Japp lirar i Dead by Dawn vi har inte lirat på ett tag...fast nu har det blivit ett antal låtar så vi ska börja repa igen..kanske lira in en demo...

Jahapp och vad heter ditt band då? Kanske har hört talas om er.....
 
Jahapp och vad heter ditt band då? Kanske har hört talas om er.....

Vi heter Dissolve. Det är bara ett litet projekt och detta blir vår första demo inspelning så du har nog inte hört talas om oss. Ännu :D Bandet består av två medlemmar: jag och en kille som heter Andreas Pelli (pluggar också på LUTH). Han lirar även i Polterkrist som spelat in ett par demos och lirat live här i Luleå ett par gånger...Rätt schysst thrash metal...

Dead By Dawn?...känner igen namnet men kan inte placera det...måste få höra nya demon när ni lirat in!

Peace, out....
 
Yupp...Dead by Dawn direkt rippat från Evil Dead 2...... :rolleyes:
Polterkrist....de har jag faktiskt hört...diggar deras bandnamn....väldigt fyndigt...lycka till med inspelningen!!!