puhutaan puudumist

Originally posted by BurningAngel
Eikös pp ole sanonut olevansa 11..:p Ei se villilapsi niin iso ero oo...;)
Ei se voi olla 11. :lol: Mun pikkuveli on 11. :lol:

Ja te ette ehkä voi tietää kuinka suuri ero on 11-vuotiaalla pojalla ja 14-vuotiaalla tytöllä... vieläpä kun tytöthän on tunnetusti poikia pari vuotta edellä, ja sitä paitsi, minä olen jopa ikäisiäni tyttöjä pari vuotta edellä, joten ero saattaa olla hyvinkin suuri... :lol: :D :lol:
 
Hah... Jos ei ole äiti käskemässä niin minä voin käskeä... Ja tiesithän että liika valvominen tuhoaa aivosoluja..:p
 
Originally posted by Villilapsi
Sulla on näköjään pakonomainen tarve aina kiusata pienempiäs... :)
Joo, pistän vahingon kiertämään.:p :rolleyes:
Muuten, mitä teille tulee tästä :eek: hymiöstä mieleen?
Pitkäaikaisen tyttöystäväni Barbaran vakio ilme.:D
Ja te ette ehkä voi tietää kuinka suuri ero on 11-vuotiaalla pojalla ja 14-vuotiaalla tytöllä...
Emme tietenkään. Me emme ole koskaan olleet 11-vuotiaita poikia, saatikka 14-vuotiaita tyttöjä... Hmm... tuossa ei tainnut olla mitään järkeä...
vieläpä kun tytöthän on tunnetusti poikia pari vuotta edellä,
Yeah, right.:rolleyes: Mitenhän tämä muuten mitataan oikeasti?
ja sitä paitsi, minä olen jopa ikäisiäni tyttöjä pari vuotta edellä, joten ero saattaa olla hyvinkin suuri...
Rintavarustuksen vai alapään varustuksen kohdalla? Eiku hei.. eli sä oot niinku 16, etkä enää sakkolihaa? :lol: :rolleyes:
 
Tiesin, mutta tarkoitukseni onkin tuhota itseäni. :D

Tämä keskusteluhan on kuin vanhoina hyvinä aikoina, mutta ihmiset on eri tyyppejä... :p Missäs ne muut on? Niillä elämä kenties? Pöh.
 
ja torgoth saa tän viikon naurut...:lol:
Ei vittu mun se tässä pitäs nukkuun mennä...
ja vitut.. huomenna on vapaapäivä...
 
Originally posted by Torgoth
Joo, pistän vahingon kiertämään.:p :rolleyes:

Pitkäaikaisen tyttöystäväni Barbaran vakio ilme.:D

Emme tietenkään. Me emme ole koskaan olleet 11-vuotiaita poikia, saatikka 14-vuotiaita tyttöjä... Hmm... tuossa ei tainnut olla mitään järkeä...

Yeah, right.:rolleyes: Mitenhän tämä muuten mitataan oikeasti?

Rintavarustuksen vai alapään varustuksen kohdalla? Eiku hei.. eli sä oot niinku 16, etkä enää sakkolihaa? :lol: :rolleyes:

Mä arvasin jotenkin että sun vastaus on jotain tuon tyylistä... :lol:

Mutta ihan sama. :D
 
@BA: Jep. Ja voi hyvillä mielin ottaa tappiin asti. Sen verran täytyy varoa, että perjantaiksi selviäis Niskalaakin keikalle autolla, ei tosin sieltä pois, ainakaan ite ratissa, toivottavasti. :rolleyes: Murharyhmä muuten alkaa puolen paikkeilla.

@Villilapsi: Miten sinä nyt sellaista osasit arvella?
 
Mä voisin mennä pelaa nintendoo omaa huoneesee...:p
Villikakara: Mikäs niissä on vikana? Varmasti ihan mukavia poikia ovat..:D