Punahilkka-tarina... jatkuu...=)

...hän haluaa palata ajassa taakesepäin että maailma olisi entisensä ja tom jones ei olisi sekaantunut koko juttuun...
 
olisi tällainen kommentti tähän väliin jos sallitte...

eli pistän tämän asian nyt tähän threadiin kun en viitti uutta alottaa ja tässähän sitä on kerrankin kunnon paikka pelkälle paskanjauhannalle...tai no on tässä mun vietissä jotaan asiaakin kai...no asiaan:

oon huomannu että ainakin disasterpeace ja anarkisti rakastaa turhien postien postaamista ja nyt niitä löytyy jo lähes joka aiheesta sivukaupalla...pyydän siis että sellaset postit joiden tarkotus on vaa kasvattaa postausten määrää laitetaan tänne...on aika ärsyttävää kun kunnon aiheissa on helvetin monta sivullista pelkkää paskaa..lopulta niitä aiheita ei jaksa enää ikinä vilkastakaan kun tietää että pelkkää paskaa siellä taas on sivukaupalla...no, kun joku sitten sattuu lukemaan jopa sen aiheen otsikon tai alkuperäisen aiheen( joka jostain syystä saattaa olla ihan asiallinenkin) ja laittaa oman mielipiteensä aiheesta, niin se menee sitten aivan hukkaan kun kukaan ei enää jaksa edes katsoa mitä siihen threaddiin on kirjotettu kun se on kumminkin vain jotain paskaa....

jotenkin täällä bodomin foorumilla onkin nykyään huomannut tuo yleistyvän, siis että lähes jokainen threaddi täyttyy ihan muusta asiasta kuin siitä mitä aluksi on kysytty jne. joten jos saisi mitenkään porukan postaamaan vain niitä asiallisia posteja, ja olla vaikka postaamatta ollenkaan jollei mitään mainittavaa tai edes jotenkin alkuperäiseen aiheeseen liittyvää asiaa ole...pitäkää siis vaikka tämä threaddi minkälaisena paskanjauhantathreaddina jotta kaikilla olisi mukavampaa ja jotta minäkin jaksaisin vastedes viettää aikaani täällä bodomin foorumilla...

olikohan vielä muuta...no kai tuosta jotain tajusi, joten kiitos jo etukäteen tämän(kin) foorumin laadun huomattavasta parantamisesta....kiitos :headbang:
 
Niinpä..Mutta mä yleensä kirjotan kaikkea paskaa noihin np.topikkeihin, mutta tottakai jos on pitkä lista, ni yleensä luisutaan aiheesta..

edit: vois kyllä oikeestikkin tulla semmonen roskis topikki, mihin kaikki krääsä menee..