Puudelit keikkailee...

Villilapsi

persona non grata
Jun 26, 2002
1,453
0
36
36
Takamaa
peilitalo.cjb.net
En minä tiedä onko tämä jo täällä ollut, ja kaikki varmaankin jo tietää, mutta Spinen Newseissa:

Children Of Bodom keikkailee meillä näin:
PE 21.3. Turku, Säätämö
LA 22.3. Nivala, Tuiskula
KE 26.3. Oulu, Foxia
TO 27.3. Jyväskylä, Lutakko
PE 28.3. Joensuu, Huvitörmä
LA 29.3. Evijärvi, NS-talo
PE 4.4. Tampere, Pakkahuone
LA 5.4. Helsinki, Nosturi

Eikä yhtään ennenaikainen tämä threadi, mutta miittejä sitten vaan sopimaan... :)
 
Originally posted by Hepatiitti
Onkos tää EasterMaster-"festareiden" keikka? Ne on muistaakseni just noihin aikoihi vuotta. Meinaan vaan jotta liput saattaa maksaa aikas paljo jos saman iltana esiintyy vaikka joku ulkomainenkin orkka. Noh, kattellaan.
Täältä saat lisätietoa EM:istä > .
 
Kyllä se on Eastermaster, Norther muistaakseni oli toinen bändi, ainakin, eli oon satavarmasti paikalla.


Ja turhanpäivästä (tai sama se mulle :lol: ) järjestää joku miitti ku kumminki kaikki ketä joku miitti kiinnostaa oli jo kesällä, ja siten taas sama porukka on varmasti taas tuo keikalla muutenki, niin näkee sitä jengiä ilman miittiäki...
 
Originally posted by Hatebreeder86
hmm... tuonne oulun keikalle on tietenki se prkl:n ikäraja. pitää ny kattoa pääseekö mihinkää.

Toivottavasti ei ole. Sinne vois nimittäin harkita lähtevänsä, mutta eihän siitä hevon paskaakaan tule jos ne ikärajan sinne laittaa. Mistähän asiasta sais tietää varmuudella?