Raziel..

No vittu.. kaikki oli niin päissään että ne kehtas alkaa oikein säälittävästi selittään kaikkea et "meidän pitää saada nää kannet maksettua" ja muuta paskaa et niistä ei päässy muuten eroon ku ostamalla.. tai kuuntelemalla..

Pyh.. minä en oo koskaan päissään mistä sä sellasta oot saanu päähäs..? mä oon ollu raittiina jo.. perjantaista asti! :D

Sitä ennen olin juono viimeks Nummissa.. mieti nyt vähä.. en mä juo paljoa..

Ei en oo ollu perjantaista asti ilman viinaa??!! No oon varmasti.. kyl mä nyt pari päivää voin olla ilman ihan helposti.. tai no itseasiassa se juominen loppui lauantai aamuna niin miten sen nyt ottaa mutta kuitenkin... enhän mä koskaan päissään oo.. jano- ja ruokajuomana mä sitä juon :D :lol:

Mikä?! Bändi? Perhe? Yritys? :lol: :lol: :lol: :lol:

Joo.. nyt tulee kipeetä juttua.. :D

Vittu.. niille jotka soittaa jotain niin annan sellasen neuvon että ÄLKÄÄ IKINÄ LÄHTEKÖ TREENEIHIN yhdeksältä aamulla! voi vittu et on hirveetä sellanen.. :)

Kuka on sanonut että mä osaan soittaa rumpuja?? :D

Vaikka mä niitä yritänkin hakata niin en mä niitä ainakaan kovin hyvin osaa soittaa.. :lol:

Joo NC laulaa.. ja mä voin yrittää soittaa rumpuja.. tarttetaanko me vielä ukkolaulaja erikseen? noh.. NC on kuitenkin se varsinainen laulaja. disasterpeace tulee varmaan bassoon :lol: