Risti väärtepäin...

Javelin

New Metal Member
May 19, 2006
2
0
1
Morjenttes!
Tiedän kyllä ettei nämä COB:een biisit kyllä oo koskaan ollut mitään "pyhäkoulu" sanoituksia, mutta aina meikäläistä tympäisee nähdä ristiä väärtepäin, kuten "The Unholy Alliance" logossa. No tähän varmaan joku tumaa, notta suksi ny ..ttuun. Iitselläni vaan on "ongelma", että kuuntelen hurjan määrän metallimusiikkia aina Iron Maidenin ja AC/DC:een kautta COB:hen ja Metallicaan, mutta koskaan en oo ymmärtänyt näitä ristit väärtepäin juttuja. Siis metallimusaahan voi kuunnnella ilman "satanistisuuttakin", se kannattaisi kaikkien muistaa... :headbang: :headbang: :headbang:
 
Vähänkö sinä tiedät, se on suuri osa metallia. Mut hei, mä tiedän ratkaisun sun ongelmaan, suosittelen sinulle Backstreet Boysia. He eivät pitele ristejä "väärtepäin".
 
Eipä tuohon voi muuta todeta kuin että Laiho on ateisti ja muut bändin jäsenet ihan normaaleja heppuja.
 
ateistina minulle on ihan sama miten päin se risti on.
ei liity meikäläisen elämään mitenkään.

Javelin said:
Siis metallimusaahan voi kuunnnella ilman "satanistisuuttakin", se kannattaisi kaikkien muistaa... :headbang: :headbang: :headbang:

siis viittaatko nyt saatanan palvontaan vai satanismiin? nuo eivät ole lähellekään sama asia.
itse satanismissa ei ole mitään pahaa.
 
Javelin said:
Morjenttes!
Tiedän kyllä ettei nämä COB:een biisit kyllä oo koskaan ollut mitään "pyhäkoulu" sanoituksia, mutta aina meikäläistä tympäisee nähdä ristiä väärtepäin, kuten "The Unholy Alliance" logossa. No tähän varmaan joku tumaa, notta suksi ny ..ttuun. Iitselläni vaan on "ongelma", että kuuntelen hurjan määrän metallimusiikkia aina Iron Maidenin ja AC/DC:een kautta COB:hen ja Metallicaan, mutta koskaan en oo ymmärtänyt näitä ristit väärtepäin juttuja. Siis metallimusaahan voi kuunnnella ilman "satanistisuuttakin", se kannattaisi kaikkien muistaa... :headbang: :headbang: :headbang:

Tai vaihtoehtoisesti, jos sä haluat metallia kuunnella, niin kuuntele Gospel/White Metallia (urpo :erk: )