RR/LL arvo?

Originally posted by disasterpeace
no iha sama... en oo mikää ekspertti... ajattelin vaa et pakko sen hyvä kitara on olla :)

Kyllähän se hyvä kitara on(ja kaunis)... kyllä keskitason ylittää reilusti... mutta ei oo USAlaisten eikä customien kans samassa sarjassa...:cool:

NONI... jos joku maksaa RR/LL (nro.11)... Paljonko te maksaisitte...vakavissaan(ei mitään euron tarjouksia , yli 1000€ tarjouksia kiitos!) kitara on uutta vastaava ja viimeinen mitä musamaailmasta myytiin... en ole löytänyt mitään vikoja...

1000e ja saat uuden...uus on 6995mk eli apaut 1150e Jos se hinta on pysyny samana kun kitaran ilmestyessä. Kaveri puhui, että se ei ole niin hyvä kitara mitä hinnasta voisi päätellä. Mutta en usko, että huonokaan ostos.

Originally posted by -=WildChild86=-
Äläs nyt;) en mää ite maksanu siitä mitään... mutta ku pitäs se kustomi saaha! :)
Miksikäs aiot ostaa customin(jos saan kysyä)? Eikö löydy tarpeeksi miellyttävää kitaraa valmiista malleista? Meinaan vaan, että siinä maksaa aika paljon turhaa ihan vaan siitä, että ne tekee just sellasen kitaran, ku haluat.
Itse ainakin ostaisin ennemmin jonku käsintehdyn valmismallin, ku maksasin maltaita "turhasta".

osta kaula ja mikki erikseen, sitten vaan laitat johonki rr3:een kiinni :) Maalaus ei ehkä ole hieno, mutta toimiipahan soitin samalla tavalla :p no ainaki melkee :) Nää on näitä kyöhänmiehenkustomkitaroita.

Joo oon modifoinu jo rr3:sta kaikella mahdollisella(no kaulaa en oo vielä vaihtanu:) )... mutta ajattelin ostaa customin nii eipä sitte tartte vähään aikaan vaihtaa;)

Mun pitäs saada jostain rr3..joku vaan missä on koppa ja ja kopassa olevat osat kunnossa, kaulan vaihtaisin 24 nauhaseksi. Pitäs katella jos löytys käytettynä jostai..halvalla :)

Originally posted by OzzOzbourne
Mun pitäs saada jostain rr3..joku vaan missä on koppa ja ja kopassa olevat osat kunnossa, kaulan vaihtaisin 24 nauhaseksi. Pitäs katella jos löytys käytettynä jostai..halvalla :)

osta multa.... siinä on EMG -81 ja -85 mikit ja kullatut metalliosat... ja ite maalattu pickguard mustaks...

wildchild ryöstänyt jonkun soitinliikkeen kitarat?? vai omistaako isi soitinkaupan??:) sulla vaan tuntuu olevan noita kitaroita enemmän kun tarpeeks..:D

WC (Wildchild): Toi ois aika rok kyllä :) Mut sä et varmaa kovin halvalla luovu? Kun mä en tosiaan tarvi ku sen kopan ja siinä olevat osat..mikit tallan jne. :) Mut ei kyllä ois paha :)

LLssä on 24 nauhaa ja jos mä vielä laitan siihen jonkun gainboost homman ja originaalifloikan niin riittää ainakin mulle

vaikka en mä tiedä saako siihen originaalia, ei oo paljoa kokemusta

Originally posted by Julma Jurmu
LLssä on 24 nauhaa ja jos mä vielä laitan siihen jonkun gainboost homman ja originaalifloikan niin riittää ainakin mulle

vaikka en mä tiedä saako siihen originaalia, ei oo paljoa kokemusta

Joo originaali floykka on vähän pitempi kun se lisenssitalla... ja sen jos sen je-1000 gainboostin haluaa niin kannattaa olla j50bc mikki tai joku muu korkeatasoinen aktiivi... ja jos RR/LLn haluaa gainboostin, täytyy porata aika raa'asti reikä lankkuun :cry: kait..

MUTTA JOS JOKU OLISI NYT KIINNOSTUNUT OStAMAAN RR/LL:N NIIN KANNATTAISI TARJOTA PIAN! kiitos

Originally posted by OzzOzbourne
Mua ei kiinnosta RR/LL vaa se rr3 :p Perkele jos ois enemmä rahaa, nii kelpais kyllä rrll:kin :)

900€ nii saat kustomoidun RR3sen;) ......ehkä.... se on nyt mun ainut jackson mikä on kotona... muut on sitte kämpällä... osta pois..