Saatananpalvonta paska osa 666

juoppo

Member
Apr 24, 2004
373
0
16
Turku, Finland
Noniin, tällänen on joskus ollutkin,mutta onko teille tullut uusia sanomisia esim.hevin takia? itselleni näitä sanomisia ei juuri ole tullut mitä nyt vanhukset kahtelleet vähän oudosti.

Muistan tässä kerran kun menin koulun jälkeen Hatebreeder paita päällä käymään prismassa, niin kävelen siinä rauhassa, niin joku vanha äijä kattoo aika vitun kauan, olisi voinut jonkun hyvän kommentin sille heittää, mutta ei jaksanut, sitten yhdelle kaverille tuli mummot vittuilemaan, kun tämä kulki nightwish paita päällä.

kerrtokaa lisää.
 
juoppo said:
Noniin, tällänen on joskus ollutkin,mutta onko teille tullut uusia sanomisia esim.hevin takia? itselleni näitä sanomisia ei juuri ole tullut mitä nyt vanhukset kahtelleet vähän oudosti.

Muistan tässä kerran kun menin koulun jälkeen Hatebreeder paita päällä käymään prismassa, niin kävelen siinä rauhassa, niin joku vanha äijä kattoo aika vitun kauan, olisi voinut jonkun hyvän kommentin sille heittää, mutta ei jaksanut, sitten yhdelle kaverille tuli mummot vittuilemaan, kun tämä kulki nightwish paita päällä.

kerrtokaa lisää.
No niistä kuvista sinua EI voi luulla saatananpalvojaksi kun olet niin kiltin näköinen ii2 kuvissasi.
Toisin kuin minua voidaan helposti alkaa sanomaan saatananpalvojaksi.
On sanottukkin pari kertaa mutta ei ne uskalla tulla sanoo mitään.
 
Määgnös said:
No niistä kuvista sinua EI voi luulla saatananpalvojaksi kun olet niin kiltin näköinen ii2 kuvissasi.
Toisin kuin minua voidaan helposti alkaa sanomaan saatananpalvojaksi.
On sanottukkin pari kertaa mutta ei ne uskalla tulla sanoo mitään.

WTF missä välissä sä mun ii2 kuvat oot nähnyt?=O Allthatyoufear nikki siellä, SIxPounder^^ galleriassa.
 
voijj, min olen niin kiltin näkönen että ei oo pahemmin tullu kukaan mitään sanomaan.

löytyy niitä "pahoja" paitoja, mutta toistaseks oon saanu vaan paheksuvia katseita vanhemmilta ihmisiltä ja pari kommenttia, mutta ei mitään sen kummempaa.
eivät kai uskalla sitten mitään sanoa.. :D
eikä edes hiukset oo mustat (vielä.. :heh: ), mutta tummat kyllä ovat, että senkin puolesta vielä kiltin näköstä menoa.. :loco:
 
brokenWings said:
voijj, min olen niin kiltin näkönen että ei oo pahemmin tullu kukaan mitään sanomaan.

löytyy niitä "pahoja" paitoja, mutta toistaseks oon saanu vaan paheksuvia katseita vanhemmilta ihmisiltä ja pari kommenttia, mutta ei mitään sen kummempaa.
eivät kai uskalla sitten mitään sanoa.. :D
eikä edes hiukset oo mustat (vielä.. :heh: ), mutta tummat kyllä ovat, että senkin puolesta vielä kiltin näköstä menoa.. :loco:
mummo näki LORDIN paskalla ja kusi villahousuihinsa :loco:
 
brokenWings said:
voijj, min olen niin kiltin näkönen että ei oo pahemmin tullu kukaan mitään sanomaan.

löytyy niitä "pahoja" paitoja, mutta toistaseks oon saanu vaan paheksuvia katseita vanhemmilta ihmisiltä ja pari kommenttia, mutta ei mitään sen kummempaa.
eivät kai uskalla sitten mitään sanoa.. :D
eikä edes hiukset oo mustat (vielä.. :heh: ), mutta tummat kyllä ovat, että senkin puolesta vielä kiltin näköstä menoa.. :loco:
Tuskin sulla on paria pahaa paitaa.
Jos on niin mitkä?
 
On muutes hieman heikko thread tänne suomalaisten osiolle.. eihän täällä oo ku 3,5 henkilöä vuodessa käymässä. enivei. Ei oo kukaan tullu vittuilemaan. joskus mummot on kattonu pitkään mutta ei mitn sen kummempaa.
 
:headbang: < Svittujoo on muoki sanottu ja luultu saatananpalvojasta gootirokkari/hippi satanisti hihhuliks mutta tosiasiahan on että, niinkuin timo rautiainen jo eräässä loisteliaassa kappaleessaan tokaisi: musta on surupuku ja siksi pukeudun mustaan.. minä ainakin tunnen oloni kotoisaksi mustassa ja niiteissä yms hevivermeissä ja kun kerran kokeilin laittaa jalkaani verkkareita ja valkoista paitaa niin en tuntenut itseäni ja olin kuolla häpeään koska näytin niin tavallisen naurettavalta. kaikki tuijjottelijat ja suunsoittajat saa kyllä hiljaiseksi käskemällä syömään omaa paskaansa ja jos siitä tulee tappelu niin sehän on vaan ihmisen heikkoutta jos ei kestä kritiikkiä mielipiteistään. Lets all do commit Revolution! )undefined *MOSH*
 
juoppo said:
Noniin, tällänen on joskus ollutkin,mutta onko teille tullut uusia sanomisia esim.hevin takia? itselleni näitä sanomisia ei juuri ole tullut mitä nyt vanhukset kahtelleet vähän oudosti.

Muistan tässä kerran kun menin koulun jälkeen Hatebreeder paita päällä käymään prismassa, niin kävelen siinä rauhassa, niin joku vanha äijä kattoo aika vitun kauan, olisi voinut jonkun hyvän kommentin sille heittää, mutta ei jaksanut, sitten yhdelle kaverille tuli mummot vittuilemaan, kun tämä kulki nightwish paita päällä.
kerrtokaa lisää.

Itselle on kanssa käynyt niin että esim viime Tuskassa kuljin rautatieaseman lähettyvillä serkun kanssa. Serkulla oli pitkä musta tukka auki pitkin selkää ja itselläni oli päällä "provosoivasti" mustat farkut, musta Nightwishin t-paita ja tennarit. Siinä sitten pariskunta varmasti n. 60 v pysähtyy kohdalle ja tuijottaa. Käänsivät oikein päätäkin vielä kun kävelimme ohi ja serkku sitten totesi jotta "ollaanko syöty teidän eväät vai?". Siihen loppui tuijotus.

Niin kauan se laissa sallitaan, saa Suomessa liikkua ihan vapaasti moisissa "tällingeissä" ilman että tarvitsee kuunnella kenenkään kuittailua tai sietää kyyläystä.
 
Koulussa tulee oman luokan jätkiltä jotaa outoa säätöä, nimennyt hevarit 'hiivareiksi' etc.
Ei tajua että likatkin voi olla hevareita ja kaikki ei tahdo olla pissiksiä.
Eipä näin muuten kukaan mitään sano, tai tuijota.
Ellei siis tee mitään tyhmää mikä voisi kiinnittää niitten huomion.

//

Hevarit on kuulemma saatananpalvojia. Kiva kun mullekkin kerrottiin että oon saatananpalvoja, en olis muuten sitä tiennyt.
 
Mun kaikki luokkalaiset on jotai räppäreit ite oon ainut luokaltani joka kuuntelee hevii ja tälläistä raskaampaa musiikkia kyllähän ne mummot kattelee mutta antaa katella itelläni on tämmönen kalju tai oon nyt kasvattamas pitkää lettii mut siihen menee varmaa joku 2 V
 
Mikishi said:
Mun kaikki luokkalaiset on jotai räppäreit ite oon ainut luokaltani joka kuuntelee hevii ja tälläistä raskaampaa musiikkia kyllähän ne mummot kattelee mutta antaa katella itelläni on tämmönen kalju tai oon nyt kasvattamas pitkää lettii mut siihen menee varmaa joku 2 V

Mein luokalta miun lisäks yks likka kuuntelee hevii ja metallia, mut ei pukeudu mitenkään ns. normaalista poikkeavasti (...mie oon siis hevari...). Jätkät kaikki tyyliin inhoaa hevii ja metallia ym, kuuntelee kans vaan jotaa räppiä ym.