Soiko kitara...

mä en oo ns sellainen musikaalinen henkiklö... tai siis musaa diggaan aika rajusti.. vaan jos sitä ite pitäis alkaa vääntää niin voi syntyy aikamoista paskaa..
oli mulla akustinen kitara kerran, ku piti sitä koko kitara-soittoo alottaa...
mutt se päätty sitte siihen ett yks mun kavereista sai sen kitaran päähänsä aika kovalla vauhdilla :err:
 
Haluaisin..mutta en tiedä uskallanko ostaa..
vasurina on asia vähän niin että maksat kaksinkertaisen hinnan ja jos ei soittaminen luonnistu ollenkaan ja innostus lopahtaa niin on turha meinata yrittää myydä kenellekkään.
:p
 
RealHazard said:
Haluaisin..mutta en tiedä uskallanko ostaa..
vasurina on asia vähän niin että maksat kaksinkertaisen hinnan ja jos ei soittaminen luonnistu ollenkaan ja innostus lopahtaa niin on turha meinata yrittää myydä kenellekkään.
:p

Tai sit opettelet oikee kätisen kitaralla... Sen tuntuman saaminen aluks on kuitenki hankalaa nii miks ei opetteils näin...
 
Blood Fiend said:
Tai sit opettelet oikee kätisen kitaralla... Sen tuntuman saaminen aluks on kuitenki hankalaa nii miks ei opetteils näin...

Itte ainaski oon vasuri ja soitan ''normaalisti'' ,oikeakätisesti.Hyvin on luonnistunu,kommenttia on tullu,et paremmin ku joillaki oikeakätisillä.

Eikaitsiinä :D
 
Mä oo joskus treenannu piruuttani soittaa "väärteppäin" "oikeenpuoleisella" kitaralla:D Eihän se hyvältä kuulosta mutta näyttää :D se on tärkeintä :D

No okei, se näyttääki ihan vitun typerältä... :lol:
 
Olen mie niinku Marilyn Mansonin fight songin bassoa soittanu oikealta puolelta mutt on vahvasti sellanen fiilis että sekoisin jos pitäis aina oikealta puolelta kitaraa raiskata. Kyl se vasempi puoli tuntus luontevammallta..
Pitänee katella ja mietiskellä ny viel.
 
No kyllähän multa kitara löytyy.


Jackson Custom Shop USA :headbang:

Malli ja rakenne
Randy Rhoads, neck-thru, front-loaded, 24 3/4" skaala

Hardware
Floyd Rose Original -talla, Schaller R3 lukkosatula, Schaller hihnalukot, 24 jumbo-nauhaa, Jackson virityskoneisto

Elektroniikka
JE-1000 aktiivielektroniikka, kaksi USA-Jackson humbuckeria: J-50 BC ja J-50 N, gainboost -kytkin, Gibson 3-way mikkivalitsin, volume, tone

Puut
Runko: leppä, Kaula: vaahtera, Otelauta: eeben

Värit, pintakäsittely ja koristeet
Musta runko ja lavan etuosa, öljykäsitelty kaula (ei lakkaa eikä maalia), ei reunalistoja, helmiäisinlayt sharkfin -kuviolla, punaiset ('bloodred') kaksoisviivat rungon molemmin puolin, kromi metalliosat, mattamusta plexi, Pekka Karahkan 9 karaatin kullasta valmistamat potikat (volume, tone)

Kielet
Daddario 13-56 (C-vire)

Tosta saa kuvan:
http://koti.mbnet.fi/grim/kitara/etu3.jpg

Edit: Niin ja sitten vahvistin on Tech 21 Trademark 10. Niinhän se Roopekin sanoi, että kunnon kitara pitää olla, vaikka vahvistimessa säästäis. Ei huonoa kaulaa jaksa näpelöidä.

Dunlopin mustilla Jazz III:silla tulee enimmäkseen soiteltua.
 
Mulla on Jacksonin Dx-10 ja Washburnin BT-2.
Vahvistimena Peaveyn Blazer 158(15 W) ja vähän tilpehööriä, Bossin Distortion 1...
Se vahvistin on kyllä melkosen perseestä.
 
grimmu said:
No kyllähän multa kitara löytyy.


Jackson Custom Shop USA !
headbob.gif


Malli ja rakenne
Randy Rhoads, neck-thru, front-loaded, 24 3/4" skaala

Hardware
Floyd Rose Original -talla, Schaller R3 lukkosatula, Schaller hihnalukot, 24 jumbo-nauhaa, Jackson virityskoneisto

Elektroniikka
JE-1000 aktiivielektroniikka, kaksi USA-Jackson humbuckeria: J-50 BC ja J-50 N, gainboost -kytkin, Gibson 3-way mikkivalitsin, volume, tone

Puut
Runko: leppä, Kaula: vaahtera, Otelauta: eeben

Värit, pintakäsittely ja koristeet
Musta runko ja lavan etuosa, öljykäsitelty kaula (ei lakkaa eikä maalia), ei reunalistoja, helmiäisinlayt sharkfin -kuviolla, punaiset ('bloodred') kaksoisviivat rungon molemmin puolin, kromi metalliosat, mattamusta plexi, Pekka Karahkan 9 karaatin kullasta valmistamat potikat (volume, tone)

Kielet
Daddario 13-56 (C-vire)

Tosta saa kuvan:
http://koti.mbnet.fi/grim/kitara/etu3.jpg

Edit: Niin ja sitten vahvistin on Tech 21 Trademark 10. Niinhän se Roopekin sanoi, että kunnon kitara pitää olla, vaikka vahvistimessa säästäis. Ei huonoa kaulaa jaksa näpelöidä.

Dunlopin mustilla Jazz III:silla tulee enimmäkseen soiteltua.

:cry: Olispa ittelläki varaa tuollaaseen.......
 
Ainii, on mullaki kakkos"kitara", Squierin stratokopio. :lol:
Se on kyllä eniten rok kitara mitä on. Vaaleanpunainenkin vielä!! :lol: Niin ja siihen kuuluu ehdottomasti Bomberin B2 kiinni. :lol: Ja heti kun joku pystyy sillä yhdistelmällä soittaan jonkun kappaleen niin että se kitara ei mee epävireeseen niin tarjoon banaanin. :p
 
Noh, mul on williamsin stratokopio.. aika paska.. Ja sit yks akustinen.. Ja sit Ibanez Rgr320.. Siin on wizardII kaula, jumbofretit, edgeproII talla, kaks mitä ne on.. ööh psnd jotain mikkiä.. Ihan hyvä skitta.. :headbang:.. Ai niin juu mulla on kaks vahvarii.. Toinen on joku westermaniac..joku paska.. Ja toinen on Peaveyn studiopro 112. Sit efektejä.. Behringerin v-amp2 ja bossin metalzone! Kyllä niillä lähtee!
 
Tulipahan ittekki hankittua tuo behringerin v-amp kakkonen.Ihan hyvin on pelannu ja tykkään noista efekteistä.

Suunnitelmissa on tilata musamaailmasta EMG:n HZ 1/2/3 mikit ja pistää ne näiden tönkköjen dunkkujen tilalle.
EMG:n HZ mikkien saundi myös mielestäni potkii persuksille aika hyvin,eikä oo kovin paha hintakaan , n. 75 € / mikki.


Np : Evemaster
 
Löytyyhän se tuolta huoneen nurkasta
Fenix Les Paul + Music man 100w putkivahvari