Soilwork, In Flames, Pain...

Hellchild

Obey
May 23, 2002
38
0
6
40
Joensuu, Finland
Visit site
Kävikö kukaan katsomassa? Nosturissa tai Pakkahuoneella? Pakkahuoneella In Flames oli aivan hanurista, rumpali ei pysynyt klikin mukana ja sekoili helvetisti. Löysintä soittoa ikinä. Anders Friden onnistui näyttämään 30 kg laihemmalta Fred Durstilta, heiluessaan ja munistaan kiinni pitäessään. Soundit olivat kohtalaiset, Andersin laulua lukuunottamatta jossa oli sellaiset delayt ettei siitä saanut mitään selvää. Taitaa In Flamesin death-metal ajat olla ohi. Paskalta modernilta pomppuhässäkältä onnistuivat kuulostamaan. Pain oli paikoitellen jopa loistava, mutta illan paras bändi Soilwork jäi aivan liian vähälle huomiolle, kiitos Tampereen suurelle metalliporukalle josta puolet koostui jostain 15 vuotiaista laihoista huonoryhtisistä ihme hiihtäjistä ja toinen puoli taas joi kaljaa ja jätti parhaan bändin väliin. :mad:

Tulipahan avauduttua... Älkää ottako henkikökohtaisesti :D
 
En ymmärrä mitä te hyvä nuoriso näette näissä skandinaavian pikkupändeissä. Saisivat ottaa mallia rapakon tuoltapuolen. Onhan se reilua kannustaa kaverin pändia, mutta höh tuskinpa sinullakaan on kavereita noissa pändeissä, miksi siis jaksat käydä intoilemassa tuommosilla keikoilla? No ymmärrän kyllä, tuossa iässä itsekin tuli vähän "tolloiltua" Kyllä se menee ohi vuosien varrella!
"Ihminen on erehtyväinen"
 
Omasta (ja parin kaverinkin) mielestä PAIN oli Pakkahuoneen ehdoton ykkönen. In Flamesin setti oli turhan pitkäveteinen ja (ei kovinkaan yllättävästi) aivan liian painottunut parin viimeisen albumin tuotantoon - pari vähän vanhempaa biisiä lähti kyllä aika vitun kovaa vieläkin, joten en minä nyt ihan vielä koko bändiä olisi kuoppaamassa.

Soilwork oli myös omasta mielestäni positiivinen yllätys - harmi ettei porukka tosissaan ollut hereillä vielä ensimmäisen bändin aikaan. Varmaan paras "lämppäri" mitä olen ikinä ollut todistamassa - ja basisti oli aivan helvetin sekaisin. :loco:

Vaan Peter Tägtren on yhä "the Äijä" - keikan jälkeen baarissa lupaili vielä allekirjoittaneelle, että ens kerralla tulee Hypocrisyn kanssa! Saas nyt kuitenkin nähdä...

-Villain
 
No niin.

Soilworkista mulla ei oo paljo mitään muistikuvia...

Ja Pain oli yllätys mulle. Varsinkin se niiden Peter, ei vittu siinä on kunnollinen keulamiesten keulamies livenä, ei voi mitään. Paras.

Ja In Flamesin jätkät vaikutti vähän väsyneiltä ja kyllästyneiltä, ja Anders oli jonkun nu-metalistin näkönen ne rastat päässä. Ja joku hullu Flames-fani mun takana laulo ne biisit paremmin kuin Anders. :lol: :lol: :lol: