Soittimesi..

-Sorrow-

Eternal Warrior
Eli täällä voorumissa varmaanki pyörii yksi jos toinenkin erilaisten instrumenttien taitaja, niin voisitte listata omat Soittimenne ja muut kamat

eli:
Instrumentit, Efektit, Vahvistimet, Plektrat, ja kaikkea mitä nyt yleensä tulee mieleen..

Tuolla Enklannin kielisellä puolella oli tämmöinen, ja tehdäänpäs nyt tästä Suomalaisellekkin puolelle tämmönen..

njuu, tässä on mun :

Squier (by Fender) Strat ©
Fender Frontman 15r (ihan paska pikku vahvari)
ja Plektroina käytän Dunlopin jotain mustii, iha hyviä..

eh
 
Lyhyesti, ytimekkäästi ja yksinkertaisesti:

Fazer- merkkinen piano.

Ja sitten ei ihan niin lyhyesti ja yksinkertaisesti:

Muistaakseni Shure-merkkinen mikrofoni, mallista ei ole mitään tietoa. Vahvaristakaan en ole varma, kun ei ole nuo omat kamat.
 
onhan tässä talossa noita soittimia...=)
Fazer-Piano
jokkut tama rummut... ja laatikollinen kapuloita...
yks ruma haitari..
isoisän tekemä antiikkiviulu... en tosin tiedä missä se tällä hetkellä menee...=)
Landola akustinen kitara... joka on nyt tuolla edellisellä kirjoittajalla..=)
joku 80-luvun syntikka... siinä on saundit..=)
irlantilainen huilu..
nokkahuilu...
siinä tais olla kaikki mitä meillä on...=)
joskus oli viä sellanen tyhmä torvi mut siihen meni hermot...=)
 
Noh...
4 kitaraa
1 mandoliini
helvetisti plekuja
kosketinsoitin
nokkahuilu
huuliharppu
hikinen kitaravahvari

nyt ei tu muuta mieleen... Niin, ja tietysti vie täydellinen muusikko, eli minä soittamassa niitä :D hah......
 
Elikkäs mun varustus on tällä hetkellä tämmönen:

Kitarat: Jackson RR-1 , Jackson RR (Made In Japan)

Vahvari: Laney TF200 65w

Efekti: ZooM 505 2

Plekut: Jim Dunlop Jazz 3
 
Kitara on:
Jackson Custom RR - JE 1000 aktiivielektroniikalla (eli siis sama kuin Laiholla)

Ja maailman ihmeellisin vahvistin:
Tech 21 Trademark 10

Muuta ei tarvita, koska setti on jo sellaisenaan täydellinen. Kaikki Valvestatet ja Tube Fusionit ja Zoomit voi suosiolla nöyrtyä. Ei sellaisilla leluilla tee yhtään mitään, jos ammattimaista soundia hakee.

Ja sittenhän meillä on tietysti myös Rolandin TD-6 sähkörumpusetti.
 
Itse omistan seuraavaa:

Harley Benton MSF303 kitara
Marshall G30RCD vahvistin (turha)
Zoom 505 II efekti
plektroina käytän Dunlopin Jazz III
Kielet D'addario .011 setti.

Century/Tama/Newsound yhdistelmärumpusetti
Paisteen lautasilla
Newsoundin kapuloita (kun halpoja ovat, tukkupakkaus! :) )
Remon kalvot (virvelissä Sound Controlled, pikkutomeissa Ambassador Clear ja laattiatomissa Fiberskyn II)

ihan aito viulu :) (käsintehty, eli ei varsinaisesti minkään merkkinen)
Myös siihen on D'addario kielet (eli alaotsikolla Helicore, ja maksavat neljä kertaa sen mitä kitarankielet).
Jousi on joku saksalainen, merkin kauppias kyllä sanoi, mutta en enää muista mikä se oli. Kun eivät ne tapaa sitä jouheen kirjoittaa...

Lisäksi löytyy myös toinen täyskokoinen viulu + ainakin neljä pienempää, piano, 2 klarinettia, isän saksofoni, Casio syntikka, Landola akustinen kitara, veljen sähkökitara ja Laney vahvistin, nokkahuiluja vähintään kaksi sekä ainakin yksi huuliharppu.

(eli määrä korvaa laadun, grimmu :lol: )
 
No jos nyt kaikki kamat tähän listataan, niin onhan meillä jotain ammattikäytössä olevia saksofoneja, klarinetteja ja fagotti. Äidillä on pari helvetin kallista viulua (molemmat kalliimpia kuin Herra Raitslinin viulut yhteensä!:)

Jotain vanhoja paskoja trumpetteja, saksofoneja ja nokkahuilujakin löytyy.

Kosketinpuolelta meiltä löytyy Kawai MR210 sähköpiano (aivan sairaan hyvä) ja Rolandin EM25 lelukeyboard.

Meillä oli aikaisemmin myös Pearlin rummut.

Vanha kitarani on Epiphone ja sille on Samickin vahvistin, joka toimii nykyään pikkuveljen subbarivahvistimena ;) Joku SGHR 5-kielinen bassokin meiltä löytyy, ja sillekin tietysti oma vahvistin. Meidän 4-kielinen basso on yhellä tutulla lainassa.

Vanhoja kitarakamoja on RAT -säröpedaali ja Ibanezin Echomachine (joka on ihan paska mutta vieläkin käytössä)

Mutta tosiaan minä en noita itse soita.
 
Tota, omistan aikas lailla soittimia...

Ekaks, soitan bassoo
Tää vehje on Ibanez Soundgear 5-kielinen vehje
Siihen Laneyn kaapi, josta en osaa sanoo yhtään mitään...

Sitten on Squier (Fender) Stratocaster
Ja Fenderin vahvari, mut en kommentoi

Sit Newsoundin rummut (hävettää) ja paisteen 14" Crash ja 20" Power Ride.

Sit Fazer piano ja... hmmm...

Siinä oli kaikki... otan ehkä paremmin selkoa niistä, jos osaan...
Ei sit muuta.
 
Laitetaanpas kuvaa. Kuvassa siis jackson drx sähkökitara, marshall jcm2000 vahvistin ja joku yamaha teräskielinen...vielä on 2 muuta kitaraa, mutta ei oo kuvia. muitakin soittimia löytyy, mutta en luettele kun en niitä soitakkaan :) joo, toivotaan että toimii
 

Attachments

  • krääsää.jpg
    23.5 KB · Views: 105
kun tietäisit mikä se torvi se on nii nauraisit tuplana....=)
ainaki yks sen täältä mun lisäks tiätää...=);)
 
WELLWELL!

Mulla on Jacksonin RR-3 jota olen parhaani mukaan Customoinut mm. EMG -81 ja-85 aktiivimikeillä ja muilla pienillä värmeillä... juuri nyt kitara on aivan totaalisesti osina... ja vahvari on ROADin pirun äkänen joku _____(entiiä mallia)! Ja efektipedaali on ZooM 505 guitar pedaali... ja sitte Dunlopin Jazz kolmosia plekuina. Ja sitte urut on Yamahan PSR-280.

että semmosta..:rolleyes:
 
Jackson KE3 ja laukku. Vähän vanhempi Stratokopio uusilla DiMarzio räyhäys mikeillä. Marshall JCM-800 Nuppi, Peavey 4X12", Boss MT-2, Boss SD-1, Ibanez Trashmetal, Dunlop Original Cry Baby. Läjäpäin plekuja ja piuhoja (Ki-Sound ja Rat ). Semmosia löytyy meikäläiseltä...
 
Mulle tota soitinkrääsää ei ole paljoakaan kertynyt. Kitarana toimii Veijo Rautian käsintehty hevikeppi, joka on rakennettu kokonaan mun toivomuksieni mukaan.

Vahvarin virkaa taas tekee Tech21 Trademark10, joka kyllä hoitaa pisteet kotiin. Mutta TM-10:n oma "tilusoundi" on aika paska, joten hommasin sooloille boostiksi Ibanezin TS7 -pedaalin.


Kyllä kelpaa soitella... :)
 
Sähkökitarat :
Ibanez Steve Vai Model
Gibson Tony Iommi signature

Vahvistimet :
Ei mitään hajua mallista, joku marshall näyttää olevan..ihan hyvät soundit btw

Akustiset Kitarat :
Joku vanha rautakielinen EKO
Ibanez 7string
Ibanez 6string (btw, näit ibanezeja ei enää valmisteta, niillä on joku tarkka mallikin, mut en sitä muista :D)
Sitten pari alvarezia..