Soittimesi..

Originally posted by sepposepposeppo
Mitähän vittua te oikeen teette noilla kuppasilla Zoomin efekteillä?
Laittakaa ne jo pois.....

Wellwell....
Jos ZOOMI täytyy olla niin se on GFX-4 tai GFX-8... on kuulemma hyviä vehkeitä... Itellä mulla on Zoom 505 ja se on jo vähän(paljon)... rikki...(eipä ihme)... Noi gfx-4 ja 8 on kuulemma tehty kuin "tankit"...:lol:
 
washburn basso (4-kieltä), piuha, peavey vahvari,
2 kpl kuluneita dunlop plektroja ja paljon rikkinäisiä,

sit viel on kai jossain joku ihme nokka huilu, ja sit landolan ihan paska ja vanha (30-50v, kuka tietää) akustinen (se on kai homeessa)

siinä mun
 
pakko lisätä...
tinapilli, mökillä trumpetti ja baritoni.. ja se yks torvi oli käyrätorvi...*hävettää*..:D
 
Oho.. onpa jäänyt tää topicci kokonaan huomaamatta..

Rumpuja oon soittanu yli 6 vuotta ja roinat on seuraavat..

Sonor rummut
Zildjian ja Paiste lautaset
Gibraltar räkki
DW pedaalit

kapuloita ja kalvoja ja muuta pikku paskaa en jaksa luetella...
 
Originally posted by Suatana
Kitara: Jackson Dk2(viime vuoden mallia)
Multipaavo: Boss Gt-6
Vahvari: Roland 405x(32w)

OHHOH! onpa sulla aika vehkeet(soittimet) :D
Paljonko maksoit tuosta boss gt6 efektilaitteesta... ajattelin itsekkin ostaa semmoisen..

p.s. onkos Northerin tabuja valmiina? :lol:
 
♠♪¬Jackson ®®-3 (mallia 99 tai 00)virittettynä EMG -81 ja -85 sekä originaali floykalla
♣♪Ibanez ®g270......':cry:'
♥♪Marshall jcm 60 putki nuppi 4x10 kaapilla(kait..)
Ø♪Rocktron intellifex on-line räkkiefekti
+ muu pakollinen sälä
 
Sitä mä vaan tässä mietin, että miten sä olet saanut tuon originaalin floikan mahtumaan rr-3: seen? Niissähän on siis aluksi lisenssitalla, jotka on Jacksonilla pari senttiä lyhempiä takaosasta. Originaalifloikassa on paljon pidemmät lukkojen ruuvit. Vai oletko porannut sitä tallan koloa isommaksi? :)
 
se on schallerin se floyd et se ei oo se vanha originaali ja annan ammattilaisten hoitaa hommat (pitäis näinä päivinä saada se huollosta...),kai se toimii sit.