Sotilastaitotesti

Originally posted by Torgoth

Niin, ja meikkishän on C-mies.

Haista vittu! =(

Hassua... vaikutat varsin kovalta jätkältä. Jos todellakin vastasit rehellisesti, sinulla näyttäisi olevan keskimääräistä paremmat mahdollisuudet viihtyä Suomen puolustuvoimissa.
Täysi kusipää et aivan ole, mutta lieviä oireita siihen suuntaan varmasti on havaittavissa. Jos et harkitse kapiaisen uraa (ÄLÄ IHMEESSÄ!), niin sinun olisi ehkä syytä kiinnittää huomiota käytökseesi. Normaalissa yhteiskunnassa ihmisten on elettävä toistensa kanssa muutenkin kuin kyynärpäätaktiikalla.

Armeijaan et sellaisenaan mitään asennemuutosta onneksi tarvitse...

Pisteet Olet saanut pisteitä seuraavasti:
131/382 (eli 34.3% maksimipisteistä)
Mitä suuremmat pisteet, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on viihtyä armeijassa. Katso lisää tietoa infosivulta.

ja oon sivarin loppupuolella tällä hetkellä

Originally posted by Racer X
Haista vittu! =(

Voi kumpa voisinkin... Miksi pitäisi? Itse asiassa olisin käynyt armeijan (vuoden siellä olo oli suunnitelmissa), huolimatta siitä, että letti olisi lähteny, mutta kun vihreät lyötiin käteen, niin eipä siinä viitsiny ruveta möykkäämään. Sivariksi tai totaaliksi en olisi ikinä mennyt, pitää sitä sen verran isänmaallinen olla.
ja oon sivarin loppupuolella tällä hetkellä
Onkos ollut hauskaa?

hmm.. pitäs miettiä miten vältän armeijan... Mua ei kiinnosta leikata lettiä 6kk takia, mutta sivariin en kyllä mee, enkä totaalikieltäytyjäks :D
Kai se o pakko armeijaan mennä...

Hienoa! Mielenlaatusi vaikuttaa ihan normaalilta ja suhtaudut elämään kuten sivistyneen ihmisen kuuluukin. Siviilielämässä pärjäät loistavasti eikä sinulla asenteittesi puolesta pitäisi olla ongelmia ihmisten kanssa.

Valitettavasti armeijaan et elämäsi periaatteita voi kuljettaa. Sinne eivät sinunlaisesi rehelliset, rauhalliset, oma-aloitteiset ja/tai mukavuudenhaluiset tyypit todellakaan sovellu.

Jos et armeijaa voi mitenkään välttää, valmistaudu elämäsi koettelemukseen!

Torgoth said:
Testatkaapa poijjaat onko teistä sotimaan.

www.hut.fi/~vkorkiak/atesti/index.html

Meikkis:
Hassua... vaikutat varsin kovalta jätkältä. Jos todellakin vastasit rehellisesti, sinulla näyttäisi olevan keskimääräistä paremmat mahdollisuudet viihtyä Suomen puolustuvoimissa.
Täysi kusipää et aivan ole, mutta lieviä oireita siihen suuntaan varmasti on havaittavissa. Jos et harkitse kapiaisen uraa (ÄLÄ IHMEESSÄ!), niin sinun olisi ehkä syytä kiinnittää huomiota käytökseesi. Normaalissa yhteiskunnassa ihmisten on elettävä toistensa kanssa muutenkin kuin kyynärpäätaktiikalla.

Armeijaan et sellaisenaan mitään asennemuutosta onneksi tarvitse...
Olet saanut pisteitä seuraavasti:
160/382 (eli 41.9% maksimipisteistä)
Mitä suuremmat pisteet, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on viihtyä armeijassa. Katso lisää tietoa infosivulta.

Niin, ja meikkishän on C-mies.
:heh: :heh: :heh: