Spinefeast at sea 2008

Onko tosiaan niin että ei koko risteilyn aikana saa tax freesta alkomahoolia? Mulla on se käsitys että se koskis vaan menomatkaa. Pitänee ottaa omat juomingit mukaan, mulla ainakaan oo varaa pelkästään baarin antimilla juhlia...
 
Kyllä matka on varattu 4 hengelle kuljetuksinee safkoineen, ja omat juomat tietysti mukaan Rock Rock.:headbang:
 
Joo pelkän menomatkan aikana ei oo mahdollisuutta ostaa alkoholia.

"Huomioi myös että laivan tax-free myymälöissä ei myöskään ole järjestyksellisistä syistä alkoholimyyntiä 31. tammikuuta 2007."

Kopsattu Spinefeastin sivuilta ^^
 
Prkl...Se on ilmeisesti mahdotonta löytää tältä paikkakunnalta yli 30 kuka lähtis sinne risteilylle valvojaksi. Taisi jäädä multa täm reissu väliin *tähän kaikki mahdolliset kirosanat*
 
COB:n uusi levy julkaistaan varmasti loppuvuodesta 07. 3-4 kappaletta on viellä tekemättä ja tuli vain mieleeni, että onkohan levy valmis kun risteily on ajankohtainen.

En pidä mahdottomana ajatuksena että laivalla olisi levy-julkkarit tms. Jotain uusia biisejä varmasti kuullaan.
 
Alexi jossain haastattelussa sanoi että uusi levy saataisiin pihalle vasta maaliskuussa. Uskon että voivat soittaa pari uutta biisiä (Tie My Rope esmes) mutta levy tuskin on silloin vielä pihalla kun tuo risteily on.
 
Ja halvimmat hytit on nyt sitten loppuunmyyty... persiistä toi taxfree-systeemi, tottahan ne nyt tajuaa että ihmiset tuo omat pullot mukanaan ku ei sieltä saa ostettua. Mulla ainakaan oo varaa pelkästään baarin viinoja ryypätä.
 
Ja halvimmat hytit on nyt sitten loppuunmyyty... persiistä toi taxfree-systeemi, tottahan ne nyt tajuaa että ihmiset tuo omat pullot mukanaan ku ei sieltä saa ostettua. Mulla ainakaan oo varaa pelkästään baarin viinoja ryypätä.

Voisin kuvitella ettei omia viinoja saa tuoda, vaikkei siitä sivuilla mitään mainitakkaan. Toi taxfreepolitiikka muistuttaa aika abiristeily -henkiseltä ratkaisulta. Ehkä joku Metal Elite Cruisella ollut tietää enemmän?

Eiköhän tuolla buffetissa saa kuitenkin jatkettua ihan kiitettävästi maissa kiskottuja pohjia kun kerta ööliä ja viiniä saa tykittää niin paljon kuin maksa kestää.
 
No niin, otatte sitte perrkeleesti kuvia ja laitatte tänne, kun minä en pääse paikan päälle...muuten alan pommittamaan yksäreillä :)
 
Voisin kuvitella ettei omia viinoja saa tuoda, vaikkei siitä sivuilla mitään mainitakkaan. Toi taxfreepolitiikka muistuttaa aika abiristeily -henkiseltä ratkaisulta. Ehkä joku Metal Elite Cruisella ollut tietää enemmän?

Eiköhän tuolla buffetissa saa kuitenkin jatkettua ihan kiitettävästi maissa kiskottuja pohjia kun kerta ööliä ja viiniä saa tykittää niin paljon kuin maksa kestää.

Eihän se ettei niitä omia viinoja saa tuoda tarkota sitä etteikö niitä silti niska vääränä sinne kannettaisi... en uskonutkaan että se luvallista olis:rolleyes:

Saa nähdä kuinka kauan buffetissa alkomahoolit riittää, ruoka ei varmaan lopu kesken mutta juomista en olis niin varma..:lol:
 
Matkalla Helsinkiin kerkiää kiskomaan pienet sievät, ja omat potut tietysti mukana ja illalla baarin.:kickass: