Spinefeast at sea 2008

Jokos ihmisillä on risteily-kuume nousussa? Liput on maksettu, enää tarvii miettiä mistä repäsis käyttörahat :D

Todellakin on risteily-kuume nousussa! ;D Ja vähän stressiäkin ilmassa, pitäisi jostain repästä bussirahat hesaan, ja kyllähän siellä laivallakin varmasti kuluu kymppi jos toinenkin..... :loco:
 
:erk::erk::erk::erk: Huoh... Vituttaa ku on ala-ikänen ja ei saa saatana holhoojaa mukaan ja rahatkin on lopussa Siellä te vaan kiskotte viinaa ja kuuntelette hyvää musaa se on niiin väärin.:kickass::kickass::kickass:
 
пискала мапискала
не ХУЯ не понимаю
 
Tänään on se päivä... odotan kauhun sekaisella mielenkiinnolla mitä tuleman pitää :D
 
Settilista:
1. Deadnight Warrior
2. Silent Night
3. Bodom After Midnight
4. Sixpounder
5. Living Dead Beat
6. Tie My Rope
7. Angels Don't Kill
8. In Your Face
9. Hate Me!
10. Needled
11. Downfall

Ja pakko linkittää yksi kuva, koska meininki meni aamuyöstä ehkä vähän liiankin... Oudoksi. :D

P1090126.jpg

Kuvassa minä, kolme kaveriani, Roope alhaalla keskellä, sekä kaksi (ilmeisesti?) Roopen kaveria. :D

:lol: :lol: :lol:
 
Todellakin kovaa menoa illasta iltaan.:kickass:
Kuvia teille.

Minä ja Kamu+Tiketit

Ensiferum

Cob



En oo mitään ottanu

Eikä kaverikaa oo

:kickass::kickass:
 
Kuvassa minä, kolme kaveriani, Roope alhaalla keskellä, sekä kaksi (ilmeisesti?) Roopen kaveria. :D

:lol: :lol: :lol:


Vähänkö repesin tälle kuvalle. Siis täydellinen melkein sukua julkkiselle kuva "olen ollut Latvalan Roopen päällä pyramidissa" :lol: :lol:.
 
Juu eihän siellä kukaan mitään ottanut... Oli upea reissu, ei voi muuta sanoa!

Ei kellään sattuis olemaan Warmenin settilistaa?
 
Juu eihän siellä kukaan mitään ottanut... Oli upea reissu, ei voi muuta sanoa!

Ei kellään sattuis olemaan Warmenin settilistaa?

SOBin mukaan:

Beyond Abilities
Spark*
Lying Delilah*
Invisible Power*
The Evil That Warmen Do
They All Blame Me**
Alone (Heart cover)**
Somebody's Watching Me (Rockwell cover)***

* Vocals by Pasi Rantanen
** Vocals by Jonna Kosonen
*** Vocals by Alexi Laiho
 
SOBin mukaan:

Beyond Abilities
Spark*
Lying Delilah*
Invisible Power*
The Evil That Warmen Do
They All Blame Me**
Alone (Heart cover)**
Somebody's Watching Me (Rockwell cover)***

* Vocals by Pasi Rantanen
** Vocals by Jonna Kosonen
*** Vocals by Alexi Laiho

Olihan toi eka Beyond Abilities? Joku meitsiä siinä oikas, ite olin meinaan kuulevinani Accept The Factin, mutta olin kyllä niin soseessa että huhhuh.. Olipahan muuten reissu, maksa & co kiittäis jos tollasta ei ihan joka vuos järkättäis. Liskot tuli taas kylään, mutta iteppähän kutsuin..
 
Ottikos kukaan Ensiferumin settilistaa ylös?

Meininki oli kyllä mahtava, sekä keikkojen aikana että niiden jälkeen. Bodomin poijjaat tuli vastaan useampaankin otteeseen, Alexi näytti olevan jopa aamupalalla :D