Studio Operaatio

Muonion kirjasto..:lol: Voin vain kuvitella:lol:

joku vitun molopää on vienyt kaikista kitaroista osan kielistä ja viritystapit.. prkl.. arvaa vituttaako.:mad: basso siä ois mut vahvarista puuttuu virtajohto..:lol: luksusta..

Hei, teisko ei liity tähän mitenkää. Mä oon nyt tampereella.. Vois muute käydä pöllii ton gibsonin tuolta..:D

Originally posted by Zyklon
Vittu vieläkin tää threadi hengissä.. :grin:

Tää disan homma tais mennä mönkään ku se on hävinnyt..

Joo mä oon kadonnu...
Sama ku Räppärillä oli: Netti ei toimi ja sitä ollaan kirjastossa

Hahaa mä oonki töissä hampurilaisravintolassa (Carrols) ...Sain muute rahaa tarpeeks ja ostin basson (ESP 204)...
Ja nykyään soitan kolmessa bändissä, niinku laiho sano et "kaks bändii on ehdoton maksimi" pitää kyl paikkansa

Missä on prätkä hiirii :guh:

Originally posted by disasterpeace
Joo mä oon kadonnu...
Sama ku Räppärillä oli: Netti ei toimi ja sitä ollaan kirjastossa

Hahaa mä oonki töissä hampurilaisravintolassa (Carrols) ...Sain muute rahaa tarpeeks ja ostin basson (ESP 204)...
Ja nykyään soitan kolmessa bändissä, niinku laiho sano et "kaks bändii on ehdoton maksimi" pitää kyl paikkansa

Missä on prätkä hiirii :guh:

No sullahan on viikossa yhteensä vartti vapaa aikaa ja seki menee treeni kämppien ja työpaikan välillä kulkemiseen:lol:

Originally posted by Epä-Enkeli
No sullahan on viikossa yhteensä vartti vapaa aikaa ja seki menee treeni kämppien ja työpaikan välillä kulkemiseen:lol:

Ai vaa kirjastossa olemiseen (mä oon pikanetissä jonka kesto on 15 min/per perse). Treeneihin meen myöhässä :grin:

Joo Zyklon sen mä uskon...

Mä tuun taas huomenna (ehkä) takas 15 minuutiks, eli: ILL BE BACK!

edit: Oon tääl varmaa melkee joka päivä, riippuu bändi treeneist (hähää :grin: ) klo: 15-16:00 välillä.
Eli silloin vaa pyytelee nimmareita :grin: