Tahtoo Soittaa SähköSkebaa!!!

Originally posted by Hepatiitti
Vähänkö on legendaarinen puoti...

- "Terve. Mä kokeilisin tota skittaa."
- "Ei niitä saa kokeilla. Ostaksää sen??"
- "ööh...?"

Niinpä, siks mä en sie käykkä.. Ne on AINA naama norsun vitulla jos menee vaan kattelee.

PP: olet nii nuori että jos menet johonkin soitinkauppaan katselemaan kitaraa, sinua ei pidetä ostajaehdokkaana... Mä oon soitellu tampereen musiikissa pitkäänkin joskus..:p

Originally posted by BurningAngel
Ja uskoisin että näytän kuitenkin vanhemmalta kuin PP..:) Jos se nyt oikeasti on 11..:p
Kyllä olen 11. Se ei vaan näy. Yleensähän kaikilla on kuva 11 vuotiaisista, että kaikki 11 vuotiaat ovat lapsellisia idiootteja. Miksi aina yleistetään? Onhan niitä tyhmiäkin, mutta olen poikkeus niistä.

Originally posted by Punapiraija
Kyllä olen 11. Se ei vaan näy. Yleensähän kaikilla on kuva 11 vuotiaisista, että kaikki 11 vuotiaat ovat lapsellisia idiootteja. Miksi aina yleistetään? Onhan niitä tyhmiäkin, mutta olen poikkeus niistä.

Ei kaikki 11v. oo lapsellisia idiootteja, mutta jos menet yksin johonkin soitinkauppaan vain katselemaan, ne myyjät ajattelee että ei noin nuorella ole rahaa ostaa täältä kitaraa, tai ei se sitä osaa soittaa, rikkoo vaan sen. Mutta pyydä vaikka joku yli15v henkilö mukaan.. Ei katota enää edes tampereen musiikissa pitkään.:)

Ite soittelin alussa semmosella raastinrauta/höyrykitaralla. Oli kaula poikki kolmesta kohtaa ja liimattu kasaan. Sitten ostin fenderin kopion jolla soittelin mielissäni jotain vitun stratofartusta, sitten jacksonin ps-2 ja sitten tuon rr-ll:än. Musiikkiopistossa on paskaa ei mahda mitään. siellä soitetaan aina jotain saissea +vielä sitten nämä big band hommat, hermo menee kuitenki vaan ja jotain pölysiä skaaloja hangataan. Itelleni tuo itseopiskelu on toistaseks ihan toiminu. olkaa vaan eri mieltä mut jos ei ihan ammatikseen lähde lurittelemaan ni ei välttämättä toinna mennä opistoon.