Mitä mä muistelen sitä sun kuvaan niin ei sulla ees oo mitenkään kauhean vaaleat hiukset.. tai ainakaan lähellekkään yhtä vaaleat ku mulla.
Mut en menis sanomaan et sä oot se poikkeus
Joku on joskus vuosikausia sitten päättänyt varmaan myös minun kohdallani etten "ansaitse" vaaleita hiuksia...
Koska n. 12 vuotta sitten minullakin oli ihan vaaleat hiukset... Nykyään niitä voisi kai nimittää aika lailla tummanruskeiksi, sikäli kun muistan minkä väriset ne ovat...
Että on ehkä minullakin hiukan nuo hiukset tummuneet...
Hmm.. tollasta tapahtuu vissiin aika usein.. siis että hiukset tummuu. Mä en tiedä ku yhden tapauksen jossa ne olisi vaalenneet.
Ja muuten.. vaikka mä sanonkin jotain "ei ansainnut vaaleita hiuksia" juttua niin en mä sitä tosissaan tarkota.. kun melkeinpä kaikki luonnolliset värit on hyviä ja yleensä ihmisille passaa parhaiten se oma väri tai ainakin melkein oma väri..
niin no.. sitä mä tarkotinkin et yleensä passaa parhaiten niin et jos on tummat hiukset normaalisti niin jos värjää niin joku toinen tumma väri passaa. harvoin ihan tumma hiuksisille passaa vaalea paremmin ku oma väri ja sama homma toisin päin..
Mulla ei koskaan pysy mikään hiusväri, siis se ei edes tartu kunnolla mun hiuksiin. Muuten mä pitäisin aina mustia hiuksia, mutta kun se on aika turha värjätä ku on niin oudot hiukset ettei niihin mikään mömmö suostu tarttumaan...