TapiiRi oli Kämmenrockin Nro 1!

Originally posted by Zyklon
No en mä varmaan meekkään.. millanen paikka se Teisko sit on? onko se joku saatanan pieni kylä vai mikä? pienet kylät on kivoja..

Nojoono... riippuu nyt vähän miten sen kattoo... Ainakin "alueellisesti" aivan helvetin iso paikka, yli puolet Tampereesta!:p

@Dethroned: Missä vaiheessa kuuta olet tulossa Tampereelle?

En jaksa editoida...

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Jos tykkää lehmistä ja mettästä... Ja lehmällä en tässä tapauksessa tarkota pelkästään eläimiä....

:lol: :lol: Toi ei koska erästä boardilaista eikä ollu vittuilua :D haha....

Teiskossa on itseasiassa hyvin vähän lehmiä (ja siis tarkoitan nyt niitä eläimiä!!!:lol: ) Niitä on sorilassa. Mutta metsää on kylläkin sitäkin enemmän, mutta ei se mitään, metsä on jees...:p :rolleyes: :D

Originally posted by snapsitap

Nojoono... riippuu nyt vähän miten sen kattoo... Ainakin "alueellisesti" aivan helvetin iso paikka, yli puolet Tampereesta!:p

Ja minkä sit käsittää Tampereeks? ;) Kai semmosta peltoo ja mettää riittää vaikka muille jakaa, mutta ku puhutaan Tampereesta ni sillon tarkotetaan aluetta jossa on ihmisiä, asuntoja, elämää, sivistystä :D :lol:

Mikä vika on metsissä ja pelloissa??!!! Mä en tykkää sellasista isoista kaupungeista missä on perkeleesti porukkaa ja koko ajan menee jotain mopoja ja autoja ohi.. kyl mä tykkään joskus käydä pyörimäs kaupungeissa mut asua en siellä haluais.. tällänen pieni kylä on mukavampi..

Ei mitään vikaa maaseudussa, mä oon luonnonlapsi, tykkään metsistä ja joista ja järvistä... Suomen luonto kauneinta mitä on... Mutta mitään peltoja tai muuta ihmirakennelmaa sinne luontoon ei kuulu...

Muthan pois poistaa tältä boardilta, (sorion bannattu) niin ei ois musta haittaa, kun mä kuitenkin vaan marmatan itsekeskeisesti turhasta. Mutta kuitenkin, kaikki varmaan kannattavat? No tietysti mä voisin lopettaa täällä käynnin, mutta....