Tatskoja?

Hepatiitti

Albiino
Jan 3, 2002
428
0
16
38
Tampere, Finland
kotiteollisuus.cjb.net
Löytyykö tatskoja? Aiotko hankkia? Millasia?

Ite oon suunnitellu pitkään sellasta viivakoodi-systeemi-tatskaa ja joku sätkynukke pakaraan ois kans hieno... no joo ehkä pitää vielä miettiä näitä ennen kun itseensä kuvan ottaa...
 
joo oon iha vakavissani ajatellu, mut tosta toteutus puolesta en tiiä... ku vähä tarkemmin ajattelee nii ne oo varma haluunks mä itteeni jotain kuvaa... mut suunnitelin nii et hommais toiseen käteen eka olkapään ja kyynerpään välintäyteen ja sitte sen jälkeen (jos innostuu) nii toinen käsi täyteen... ja joskus varmaan muuallekki sit... no saa nähä tuleeks sit niit tatuoineteja hommattuu...

mikäs se ikäraja tatskoilla oli? 18?
 
joo mäki oon huomannu joillain 15 vuotiailla... mut mulla on vaa sellanen käsiys et 18v olis se ikäraja...ja sit se olis ehkä järkevää miettii tarkemmin vast sitte ku on 18v... jos pistäis liian nuorena nii silloin varmaan löytyis joku spiderman kädessä ja sit tommonen viikatemies mahassa... noi ei nyt kai... mut mä en kyl ennen 18v aio hommata... tai saa nähä :D
 
Yleisesti se raja o 18. Tamperee Mad Maxissa tarvii vanhemman luvan alta 18-vuotiaalta.

Kyllähän mä tatuointeja oon kattonu jo muutaman vuoden, mutta en o ottanu vie. Enkä o varma otanko.

En o löytäny semmosta jota jaksais kattella loppuikäänsä.
 
Kyl mä oon monesti miettiny et vois jonku tatskan ottaa mut ei vaan oo koskaan tullu mieleen mitään sellasta mikä ei varmasti alkais koskaan vituttaan.. jonkin aikaa sitten olisin varmaan ottanut Emperorin Icon E:n jonnekkin mutta en mä varmaan minkään bändin juttuja halua kun mistä sitä tietää millon niihin kyllästyy..
 
Tatuoinnin ottaminen ei ole oikein ajankohtaista.. Nimittäin, jos joskus hommaan tatskan niin sen TÄYTYY olla itse suunnittelema. Enkä oikein ole vielä sillä tasolla että oman piirustuksen kelpuuttaisin, vaikka työkaveri tilasikin tribalin... :p
 
mä oon kans suunnitellu jotain viivakoodi-hässäkkää tohon vasemman käden kyynärpään alapuolelle käden sisälaidalle. Tai miten sen nyt selitäis. Yks tuttu oli hommannu omat tatskavälineet, mutta kyllä se ammattilainen on ammattilainen. Esim. Igor's :lla vois käydä teettämässä, ainakin laatutyötä rahan edestä.
 
Igor's kävi ainakin festareilla kiertelemässä, sai sitte jossai vaihees ihan helvetin halvalla niitä tatskoja...mä kyl kelpuuttaisin oman piirroksen mut en o keksiny mitää repäsevää piirrettävää tai ainakaa mitä jaksais hautaan asti kattella
 
Haluaisin ihan sairaasti, mutta onkin toinen juttu koska uskallan mennä ottaan.. Haluisin just sellasen systeemin niin kun esim. Laiholla (ja monella muullakin) niin kun käden ympäri tonne.. Jotain piikkilankaa tms. Se olis ainoita mitä jaksais koko elämänsä katella.. Ja sormiin olis kans ihan jees :) :)
 
No tuli tännekin eksyttyä... Paljonpa on tamperelaisia, sieltä vierestä minäkin olen...

Mä en tiedä haluisinko tatskaa vai en... Kun mun mielipiteet koko ajan vaihtuu, niin ei sitä viitti ihan extempore ainakaan ottaa. Sitten kun mä oon haaveillu jonkun tatskakuvan perään yli vuoden, niin kai sen sitten vois hankkia. :spin