The COCK thread

again this is silly
4.jpg

what else would they have us believe?
 
Alwin said:
voor de mensen die wel eens naar Baantjer kijken op de BRT:

er wordt nederlands gesproken en ook nederlands ondertiteld en het viel me op dat als er bijvoorbeeld "gelul" wordt gezegd, dit in de ondertiteling als "geklets" wordt weergegeven - zijn vlamingen dit soort taalgebruik niet gewend?
belachelijk hé! wij lullen (bijna) net zogoed als jullie! :D
gewoon een lul die daar voor de vertaling instaat wss. (dat ze dat zowiezo al moeten vertalen :erk: )
 
Bastet said:
belachelijk hé! wij lullen (bijna) net zogoed als jullie! :D
gewoon een lul die daar voor de vertaling instaat wss. (dat ze dat zowiezo al moeten vertalen :erk: )
fijn om te weten :)
ja, gek dat die ondertiteling er is - op de nederlandse tv gebeurt het ook wel eens als bijvoorbeeld iemand met een sterk accent gaat praten (fries, limburgs ofzo), maar ik dacht dat meneer de Cock toch redelijk abn sprak? Of is het misscien gedaan omdat dan ook franstaligen het kunnen volgen (moeten ze wel snel nederlands kunnen lezen trouwens)?
 
Hey there people, I thought this thread would be good to introduce myself!
My name is Jan (male), I'm from Holland and am 30 years old. My good friend Susie introduced me to this site.

I haven't checked yet but it seems a cool place, people!
 
Kaztor said:
Hey there people, I thought this thread would be good to introduce myself!
My name is Jan (male), I'm from Holland and am 30 years old. My good friend Susie introduced me to this site.

I haven't checked yet but it seems a cool place, people!

I like the way you were drawn to the cock thread hahahhaa

welcome mate :cool:
 
Alwin said:
fijn om te weten :)
ja, gek dat die ondertiteling er is - op de nederlandse tv gebeurt het ook wel eens als bijvoorbeeld iemand met een sterk accent gaat praten (fries, limburgs ofzo), maar ik dacht dat meneer de Cock toch redelijk abn sprak? Of is het misscien gedaan omdat dan ook franstaligen het kunnen volgen (moeten ze wel snel nederlands kunnen lezen trouwens)?
nee hoor, heeft niks met franstaligen te maken, meer met 't accent denk ik. en ik heb het nooit echt gezien en kan dus weinig zeggen over z'n abn
 
Lord_Of_This_World said:
again this is silly
4.jpg

what else would they have us believe?
Damn, this is the stuff that creates complexes.... :ill:
Where in Gods name does she stuff it all....?
 
Kaztor, my friend said you look like a Tom Beringer or Burt Lancaster but I think you are better that them. Very nice looking. Are you a muscian? :hotjump: