The Number Of The Beast

Originally posted by Susanna

Joo, pitäisköhän munki se hankkia... :) On tuota hankittavaakin taas niin paljon...
Pakkohan sun on se hankkia ja kaikki muut levyt kans. Onhan se sentään maailman toiseks paras bändi:D

Älä tiuski naisille...

Hei!! Oikea asenne.. enkö mä ookkaan tän boardin ainoa jätkä joka yrittää edes vähän puolustaa naisia.? :rolleyes:

No joo.. kyl mä uskon et eninosa tän laudan jätkistä oikeasti kunnioittaa naisia vaikka monet meistä onnistuu sen hyvin salaamaan :lol: :lol: :D

HAH HAH!! NC on taas pihalla! :lol:

Mitä te katsotte??!!

Kyl mä tiedän mistä on kyse..

ehkä..

:yell: No vittu olkoon!! mäkin oon pihalla :lol:

ja Iced Earth on muuten ihan hyvä mut sen laulajan ääni ei oo mun mieleen.. jos laulaa puhtaalla äänellä niin se ei mun mielestä saa olla tollanen...

*katsoo Dethronediin päin ja odottaa iskuja*
älä tykkää paskaa... :D

Niin joo.. nyt ei oo enää pää kipeä!! VOI MOSHATA!!!
METALLICA: HARVESTER OF SORROW!!! *mosh*:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Iced Earth parempi ku Bodom? joo ja minä oon paavi.. (itseasiassa minusta tulee isona paavi mut en mä vielä oo.. ku se vanha paska on vieläkin hengissä.. pitänee nopeuttaa sitä sen kuolemaprosessia..)

Originally posted by Zyklon
Iced Earth parempi ku Bodom? joo ja minä oon paavi.. (itseasiassa minusta tulee isona paavi mut en mä vielä oo.. ku se vanha paska on vieläkin hengissä.. pitänee nopeuttaa sitä sen kuolemaprosessia..)

ei iced earth oo parempi ku bodom joku vaa väitti nii joskus tais olla dethroned

Hmm.. no eipä taida paljo muita vaihtoehtoja olla ku Dethroned! :lol: :lol:

Mut mielipiteensä kullakin.. PAITSI CT EI ENÄÄ HAUKU MAIDENIA!!! PERKELE!!! :D *potkaisee CT:tä perseelle metallikärkimaihareilla*

mä ehdotin et pistäis jotain latinaksi mutta se lauseiden muodostaminen on melko perkeleen hankalaa enkä mä kehtaa mitään niin tyhmää mennä kysyyn meidän opettajalta :lol:

Viroksi vois tulla aika kivaa tekstiä :D

Mä ainakin kehtaan väittää että IE on paljon parempi kuin bodom. Paremmat biisit, paremmat sanat, parempi laulaja tai laulajat(vuodesta 1992 eteenpäin) ja saatanan kova rytmikitaristi.

Sen mitä oon IE:tä kuullu niin niissä ei mun mielestä ole ollut sellaisia yhtä hyviä "koukkuja" ku Bodomissa.. siis sellasta missä tulee sellanen fiilis et "vittu! mahtavaa!"

Mut se on kyl totta et Bodomilla ei sanat aina ole parhaita mahdollisia.. IE:llä on kyllä ihan hienoja sanoja.. mut kokonaisuutena Bodom hakkaa! ja Allu on parempi laulaan :D

no. aika erilaisia noi laulajat niin vaikee verrata..

Bodomilla on mun mielestä enemmän tämmösiä biisejä jotka iskee heti ekalla kuuntelukerralla kun taas Iced Earthin biisejä täytyy kuunnella paljon enemmän ennen kuin ne aukeaa. Ja Iced Earthilla on enemmän biisejä joiden tahdissa tekee mieli heiluttaa lettiä;)