UltimateMetal radio & fantasiakirjallisuus

Laitimmainen

Member
Nov 23, 2001
60
0
6
39
Kurikka, Suomi Finland
iki.fi
Aika mahtava idea tuo UM radio. Tai siis eihän metalliwebbiradio ole mikään uusi idea, mutta tämä on ensimmäinen jota itse olen koskaan kuunnellut. Yksilinjaisella ISDN:llä kuuluu ihan kohtalaisesti jos laittaa 56k modeemin valinnaksi eikä pidä montaa selainta auki yhtä aikaa... Mutta ne ameriikan englannilla väännetyt mainokset ovat kyllä aivan kauheita!

(Tuota... Mikäs nyt sitten olikaan tämän postini tarkoitus? Hmm... Ehkä minulla vain ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella radiokokemuksistani... :) Eihän sitä koskaan tiedä.)


Sitten vielä jotain kysymystäkin perään... Eli ketkä muut lukevat fantasiakirjallisuutta?

Tolkien on kuningas.
 
Jep, UM radio potkii! :D
Itse kuuntelen sitä joutoaikoina koulussa. Mukava ärsyttää trendipellejä. :D

Tolkien potkii myös! :D
Pitäisi alkaa kerrata Sormusten herraa ennen kuin se leffa tulee teattereihin.
 
Tietokoneen kaiuttimet ovat paskana, whoopii... :bah: en pääse nauttimaan UM ratiosta....
Tolkien potkii tyhjää :D en ole vielä ehtinyt...jos se nyt mikään syy on...Mutta Draconlance ja muut Weiss&Hickman -kirjat, Eddings, Robert Jordan...
Eddy: Onko teillä koulun koneissa kaiuttimet? :eek: Epistä.
 
Tolkien todellakin potkii, kuten sanottu. :)
Itse en aio lukea kirjoja uudestaan ennen elokuvaa, kun on jotain vielä muistissakin.

Weis&Hickman -kaksikko DragonLanceillaan ovat heti kakkosena. Eddingsiin olen jo lähes kyllästynyt, jätkä toistaa itseään (vaikka onhan kaikki Garionit ja kohta puolet Sparhawkeistakin luettu)

Projektina on ostaa ihan rahalla ja lukea kaikki DraconLancet (no ainakin kronikat ja legendat) englanninkielisenä, mutta toistaiseksi ei aikaa ole vielä ollut riittävästi. Pitää koittaa ensi kesänä tai joskus...
 
Originally posted by hra Istlin
Projektina on ostaa ihan rahalla ja lukea kaikki DraconLancet (no ainakin kronikat ja legendat) englanninkielisenä, mutta toistaiseksi ei aikaa ole vielä ollut riittävästi. Pitää koittaa ensi kesänä tai joskus...
Heh, nostan hattua, kun/jos tuon saat tehtyä, minulla parisen vuotta ollut jo suunnitelmissa :D Laiska mikä laiska.
 
Originally posted by Pentelesh
Zeanra: Ei mullakaan mitään kaiuttimia ole. Mulla on tossa tommottiset moukula kuulokkeety joista kuuntelen.
Niin, mutta kun ei millään kuulokkeillakaan mitään kuule, there's something seriously wrong with this infernal machine..
 
Eli minullahan tämä meni niin, että ensin luin Salvatoren Mustat haltiat ja Jäätuulen laaksot, sitten muistaakseni Eddingsejä aikalailla paljon - vai miten se nyt olikaan...?

Mutta kuitenkin nyt uusimpana on Tolkien jyrännyt kaikki muut alleen. Aluksihan se tuntui hieman lapselliselta kun kerrottiin kaikenlaista, että mitä jotkin eläimet ajattelevat ohikulkevista hobiteista ja mikä nyt onkaan Rankkibukkisuvun kantaisä ja tällaista, mutta kun sitä luki hieman enemmän, tajusi, että tämähän on vallan paras!

Että Tolkienia lainaamaan/ostamaan siitä! :)

Aikomuksena on lukea ne Weis & Hickmanin kirjat seuraavaksi (mutta suomeksi). Mikä niistä onkaan aivan ensimmäinen?

Niin, ja Tolkienia englanniksi, oijoi, mikä ajatus! (Runot kun ovat siinä vanhalla englannilla ja muutenkin...)
 
Tolkien ei ole kuningas, hän on jumala!!! kuten ozzy...=)
KOKO dragonlance on luettu... nyt on forgotten realms menossa hyvää vauhtia... kirjottakaa jos ootte joku muu lukenu koko dragonlancen... ja jos jollai ois myydä dragonlancen Viimeinen Kääpiökuningas... ei löydy meinaa mistää kaupasta... kirjastosta sain...
ja Lord of The Rings on luettu n. 5 kertaa... ja maanantaina oon ostamassa elokuvalippuja...=)(koulusta pois sen takia...=)



En ole mikää Addikti... kuvittelet vain...:loco: