Uus miitti...

heh, elä itke, hatebreeder. ymmärrän, että on paha menetys ettet pääse miitteihin :lol:

jooo no jos se olis oulussa niin 0% mahis kasvais 1%:iin, ku asun uleåborgissa.

Jaa vai että Lapissa...? :D

Mikä vika on Lapissa?? Aina ennemmin Lapissa kuin Etelä-Suomessa. Lappi ei ole sellainen eurooppalaistunut (ja varsinkin ruotsalaistunut) paskapaikka niin kuin Etelä-Suomi :D :lol: :lol:

Mut joo.. eipä tuo taida onnistua sellanen miitti et ainakin suunnilleen kaikki olis kun me kuitenkin ollaan melkein kaikki sen ikäisiä ettei meillä ole mahdollisuutta kulkea miten halutaan..

Ja kun tossa Keski-Suomessa ei ole mitään sellasia paikkoja tai tapahtumia missä vois kaikki käydä.. No ehkä kesäisin on joitan festareita mutta eipä sit muuta..

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Välillä tekis mieli sanoo ilkeesti mutta pidänpä turpani kiinni :p ;)
Niin kun et uskalla sanoa mitään ilkeetä, niinkö??? *haastaa riitaa* :D

Sinne Lappiin vois olla kiva mennä. :) Pelkkää mettää ja tuntureita. :) Ihanaa! :)

huolisitteko te mut mukaan miittiin? epäilen *muhah* mä voin tulla ihan mihin vaan (no mieluiten kuitenkin suomessa) se ei oo ongelma :)

Niinpä niin. :D

Mä oon tässä miettiny, että mulla on 20 osotetta tuolla mun messengerissä, eikä kukaan ole koskaan paikalla, niin aika outoa... :D Taitaa olla niin että kaikki hylkii mua, ne on torjunu mut, niillä on kaikilla salaliitto mua vastaan... :mad: