Videokamerasta?

Abu900

New Metal Member
Jan 28, 2003
2
0
1
Visit site
Jos joku ottaa v-kameran mukaan keikalle..ni miten kova juttu siit voi tulla? onko järkkärit oikeutettuja ottaan sen videon pois siit kamerasta? Kuulin henkalta että siin on jonkinlainen lupa..mut onko sellanen hankala saada..? Jos sen omaan käyttöön kuvaa ni pitääkö siihenkin saada joku kuvauslupa..
 
Milläs ne sen varmistavat että se menee omaan käyttöön. :rolleyes:
Järkkärit voivat vaatia sinua jättämään videokameran filmeineen narikkaan, sama koskee kaikkia ääninauhureita ja kameroita joissa on zoomi. Jos et siihen suostu, he voivat heittää sinut pihalle ja jää keikka näkemättä. Tosin, joku MD laitteisto mikkeineen menee vaikka vyöllä täysin huomaamatta ja samoin digitaalikamera. Tosin tarkka järjestyssetä huomaa senkin.
 
Originally posted by BurningAngel
ja samoin digitaalikamera.


Niinpä :D ja mistäs tuon zoom jutun kuulit?

Mun digikamerassa ainakin on vaikka mitä zoomeja ja saa videoo kuvattua ym, ja mähän vittu otan sen sinne keikalle!

En mä nyt stana ala mitää filmirävellintä enää käyttää ku tuli tuo hommattua...
 
Tunget kameran kato muniis nii kyllä pääset varmaa sisää kameran kans..:D se on eri asia haluaako sillä kuvata sen jälkee..:lol:

Joskus luin jotain tiedotetta missä luki "mitä keikalla saa tehdä"..
Siinä oli kaikkia sääntöjä..
 
Mä kyllä kuvaan saatana niitä naisia mitä sie o :D miettikää nyt niitä ämmiä, aina jokkut ylikireet avonaiset nahkatopit päällä tai jotai :D oijoijoi :D Vittu, ja kaikki muistaa sit käsiras...kameran mukaan! :D :lol:
 
Älä jätkä selitä..:lol: Niin kai olet huomannut että Bodom soittaa pakkahuonella eikä pussycatissä??:D;)
 
Videokameraa tuskin saat keikalle vietyä, mutta ainakin mulla on yleensä ihan tavallinen kamera aina mukana, enkä vielä kertaakaan ole sitä joutunu narikkaan jättään.

@Rappio, eli voin huokasta helpotuksesta, minä kun en ikinä ahtaudu ylikireeseen nahkatoppiin, suosin itse suunnittelemiani vaatteita, jotka sopii mun kropalle huomattavasti paremmin... Vaikka kyllähän mua pyysi _erään_bändin_ kitaristi heidän videolle nahkatangoissa :rolleyes: Luulenpa, että siinä vaiheessa jo paraskin videokamera sanois sopimuksensa irti... :lol:
 
Jaa sairasta sakkia? En ennen ole kiinnittänyt huomiota...

Mutta keltäpä niitä fetissejä ei sitten löytyisi?

No siis minullahan niitä ei ole, :D mutta kaikilla muilla tuntuu olevan...
 
Lukeudun myös näihin "fetissi-vapaisiin" ihmisiin, mutta siinä oon kyllä samaa mieltä, että aika suurella osalla tuntuu niitä olevan vaikka muille jakaa :lol: ;)
 
Fetisseihin liittyen täs on yks äijä mun koulusta :lol:

timo.jpg
 
Itse asiassa Disse sai sen tartunnan jo ajat sitten. (Ja sen kyllä huomaa siitä.)

Onko muuten moraalisesti oikein lähettää toisen ihmisen kuva nettiin, näyttää sitä kaikenmaailman foorumeissa ja nauraa vielä päälle?

Ovatko kaikki ukrainalaiset homoja?
 
no kyllä tommosen saa jo lähettääkkin, pitäähän ihmisten saada tietää jos tommonen sälli sattuis liikkumaan vaikka lähettyvillä