virallinen paskan jauhamis threadi :)

Niinpä. Sit ku joku rumpali pääsee johonki bändiin niin se kehuu aina tehneensä jokun sika siistin biisin ja kun sitä pyytää soittamaan sen niin se alkaa vetää jotain peruskomppia ja heittää välinn jotain paskoja fillejä. sellasii ne on ne rumpaleiden biisit

Vitun HUOOOOOORRRRAAAAAAT!!!! :lol: :lol:

Saatte kaikki turpaan :D

Graveheart: oot tainnut jonkin tietyn tapauksen perusteella yleistää ton kun oli niin hassusti sanottu :lol:
Mä en oo ainakaan koskaan yrittänytkään tehdä mitään biisiä kun se ei oikein rumpujen kans toimi.. ja jos kerran konerummut on paremmat niin sama se on sitten pistää muutkin koneelta niin nekään ei kämmäile.. :D

ei kitaroista saa niin hyvän kuulosia koneelta. esim. dimmun uuelta levyltä ei ees huomais jos vaihtais kone-rummut tilalle, mutta konekitarat huomais heti.

ei moni poika huomannu Rhapsodyn konerumpujakaan.

ainoa homma mitä koneilla ei saa kunnolla tehtyä on dynamiikat mutta jos rumpali soittaa triguilla nii sitte sama ku ois konerumpali. Dimmun uuella levyllä vituttaa ihan kympillä ne rumpusaundit.

konekitarat taas kuulostaa niin helvetin kuselta...

bassot ja synat voi taas tehä koneella, paitsi jotain siistejä pianokohtia jossa tarvittas taas dynamiikkaa yms.

lauluja ei taas voi tehä koneella. onhan niitä tosin ohjelmia siihenki tarkotukseen mutten oo vielä hyvää nähny.

zyklon: noi on molopäitä... kyl oikee rumpali on paljo parempi ku konerummut... ei konerummuilla pysty korvata oikeit rumpuja (tai no rippuu kuka niit oikeeit rumpuj soittais)...

graveheart: nii ei rummuillanyt nii hyvä oo säveltää... kokeile vaikka ite... mut kyl monet rumpalit tekee iha vitun hyvii biisejä...

mä en kyl oo enää varma äänitetäänks me ees sen toisen bändin kanssa (jonka kans oltais käytetty konerumpuja) ku ei oo löytyny mikkii... jos löytyy nii sit lähteee kyl kunnon midi rummut :D mä teen ne rummut

joo no siis oon tarkottanu koko ajan että oikiat rummut ON paremmat ku konerummut, mutta tarkotin että konerummutki kelpaa paremman/rumpalin puutteessa

no kyl ne ehkä kelpaa... jos ei tee mitään officialii levyy tai siis tohon tyyliin... et jos joku no vaikka kunnon bändi (kuuluisa tai melkee kuuluisa) alkais vääntää konerumpuja uudelle levylle nii ei kyl enää kelpais...

aamen

Juu.. Limbonic Art käyttää konerumpuja.. ja se on vähän dorkan näköstä ku keikalla kaikki muu tulee nauhalta paitsi se mitä ne kaks äijää saa soitettua siel lavalla. Ja uudella Dimmulla ne soundit on mun mielestä ihan hyvät, mut kuunnelkaapa Mayhemia ja muuta missä on Hellhammer! Voi vittu mä vihaan niitä sen soundeja.. ne ei kuulosta yhtään oikealta.. tomari soundeista sen huomaa parhaiten.. mut triggeri basarit kuulosta hienolta esim. Dimmussa.. ja virveli soundinkin saa hyväksi mut triggeritomarit on perseestä.

Ja noista konekitaroista.. jos siihen kehittäis tarpeeksi hyvät ohjelmat jne. niin kyl niil sais korvattua oikean kitaristin helposti mut sellanen on perseestä.. vittu mö inhoan sitä et musaa tehdään nappeja painelemalla!

vittu hellhammerilla on kuningas trigut esim. Arcturuksessa, esim Nightmare Heavenin "avaruuskohta". uujeah.

Dimmulla ne on ihan oksennuksen kuuloset.

joo no ei Mayhemia voi muutenkaan kuunella... Trollia en oo kuullu ja Windsissä ne ei oo mitenkään hirviän hyvät muttei silti häiritte niinku Parkerin trigut...