What is best...

@Hearse: oliko paljon porukkaa Stella Star clubilla?

Vittu kun vituttaa kun ei sinne päässyt. :mad:
No huomenna sitten meidän kerhon 5-vuotisbileet samaisessa paikassa. Kaikki kynnelle kykenevät tulkaapa sinne!
P.S. Halpaa kaljaa :p

Pe 2.1.2004 stella star club
Metal Club Mökä 5 vuotta: 1826 DAYS OF SUFFERING
Mökän massiiviset viisivuotisbakkanaalit Stella Starissa, Sturenkatu 27. Liput 6e. Paikalla soittamassa ja laulamassa peräti neljä orkesteria:

Since when?? :O I said they'd grown on me a lot and I didn't think I'd end up liking them as much as I do, but I can't remember ever saying I'm in love with them. :p

Hearse said:
Näin jopa sampsankin siellä moshaamassa sillä punkkaritukallaan :lol: :heh:
Sampsa roks! :D Se on valittu Mökän puheenjohtajaks ens vuodeksi.
Harmitti niin pirusti kun se soitti joskus yhdeksän maissa, että missä mä oon kun mun ois jo pitäny olla siellä Stellassa siihen aikaan. :( Perkeleen flunssa..
No eipähän oo ainakaan krapulaa nyt.

Joo, huomenna oon sitten töissä Stellassa, onneks nyt ainakin vaikuttaa että pahin vaihe on takana, räkää valuu nokasta vaan niin helvetisti. Trööt.

YaYo said:
See? At least i'm honest about my feelings towards Apulanta! Even if it does get me blocked on the odd occasion :p
well, you're blocked just about....now. (right after i talk about cheese for a bit of course)

edit:
@ Lasse: WHAT?! *finds chat logs* you've said that Apulanta are okay. *blocks you too*

anyone else want to be blocked? :heh:

np: Apulanta - Human Desert, NERR NERR.