Yleis-topic

Sammakko katseli lumpeen lehdeltä kärpästä joka tuli kohti ja ajatteli. Kunhan se on kohdalla niin syön sen.
Lintu katseli puusta sammakkoa ja ajatteli. Kunhan sammakko syö tuon kärpäsen niin minä nappaan tuon sammakon että, saan enemmän syömistä.
Kissa katseli maasta lintua ja ajatteli. Kunhan tuo sammakko nappaa tuon kärpäsen ja lintu sammakon niin minä nappaan linnun että saan enemmän syötävää.
Niinhän siinä kävi että, sammakko nappasi kärpäsen ja lintu sammakon mutta, kun kissa hyppäsi kohti lintua se putosikin keskelle lampea.
Mitä tästä opimme?
Mitä pitempi esileikki sen märempi mirri.

l00000l löööööö eoaaaaaa
aaaargghhhhhhhhhh

kohtaus
kohtaus
kohtaus
kohtaus
kohtaus
kohtaus

soitto 112
soitto 112
soitto 112
soitto 112
soitto 112
soitto 112

hätä!!!!!!!!hätä!!!!!!!!hätä!!!!!!!!

Tällainenkö tämä foorumi onkin? *ihmettelee*
Luulin, että täällä keskusteltaisiin musiikista. Mutta tämä näyttääkin olevan vain murrosikäisten leikkipaikka.
*laahustaa pettyneenä*

Ei murrosikäisten, vaan uhmaikäisten.

Ja minä muuten näin sellaista painajaista että Bodomien uudella levyllä oli räppäystä. Joka biisissä kertosäkeessä oli räppäystä. Joujou. Onneksi se oli unta, olin ihan paniikissa kun heräsin. :loco:

No eikö se JAUJAU ole vähä niinkuin joujou *NAURAA LOL* Olen samaa mieltä Alfin kanssa. Lapsellista porukkaa kyllä osa täällä. Hieman voitaisiin keskustellua aikuismaisemmin.

Originally posted by L@rz
No eikö se JAUJAU ole vähä niinkuin joujou *NAURAA LOL* Olen samaa mieltä Alfin kanssa. Lapsellista porukkaa kyllä osa täällä. Hieman voitaisiin keskustellua aikuismaisemmin.

Kyllä sä sitten jaksat painostaa tuot lapsellisuutta. Ikään kuin omat juttusi eivät olisi lapsellisia. Hyvä esimerkki on jo tuo eka lause...

Vituttaa kyllä aivan helvetisti, vanhoina hyvinä aikoina täällä oli vielä suhteellisen hyvä meno, mutta nyt viestit on tyyliin "vittu minä olen hc-bodomfani:lol: :lol: :lol: "

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: