Ääripäät

Hepatiitti

Albiino
Jan 3, 2002
428
0
16
38
Tampere, Finland
kotiteollisuus.cjb.net
Onko kaikki immeiset täällä boardilla puritanisteja musiikin suhteen vai kuunteletko muutakin kuin metallia aktiivisesti tai edes lähes aktiivisesti? Eli mikä on kevyintä, kauimpana metallista olevaa mushiikkia mitä kuuntelet? Entäs mikä on raskainta, nopeinta ja äärimmäisintä jyystöä mitä hyllystäsi löytyy?

Itsellä kevyintä päätä edustaa varmaan esim. Nick Cave, Mr. Bungle, M.A.Numminen ja Prodigy kun taas äärimmäisin materiaali hyllyssä on esim. Anorexia Nervosa, Dillinger Escape Plan, Berzerker, Cannibal corpse, Napalm Death + muuta death-vääntöä.
 
Aktiivisesti en kuuntele juurikaan muuta kuin metallia. Kuitenkin oikeanlaisessa mielentilassa pystyn nauttimaan melkein mistä tahansa musiikista ihan yhtä paljon kuin metallista... Rap, Hip hop ja poikabändit ei lähde yhtään.
 
pahan pistit...no en oikeastaan, oon kääntyny melkein "trueeviliksi" mut kyllä suomirock välil menee mut ei löydy hyllystä muuta kuin 1 Scooter levy mutta en kyllä enää sitä niin hirveästi tykkää.se on niiltä ei-metalli ajoilta jääny...kovin varmaan The Crown
 
Varmaankin tuommoinen ambient ja ihme 70-luvun-sieni-proge-ambient-häröily ovat kauimpana metallista. Christopher Franke ja Tangerine Dream. Tosin kyllähän hyllystä löytyy myös Maija Vilkkumaata. :)
Toista ääripäätä musiikkimaussani taitaa sitten edustaa Anaal Nathrakh, The Berzerker, Rotten Sound, Cannibal Corpse jne.
 
Hauska kysymys. Nojooh..Oikeestaan aktiivisesti en kuuntele kun metallia..mutta menee tuollanen deep purplekin jossain automatkalla vaikka..Niin ja eläkeläiset on hyvä :) Tjaah, nyt ei tule mitään mieleen..ehkä palaan aiheeseen toisten.
 
Metallia yleensä mutta klassista tulee myös kuunneltua kohtuu paljon. No kaikkein kaukana metallista oleva levy mikä tuolta löytyy (siis jota joskus peräti kuuntelen) on Lenni-Kalle Taipale Trio: Reset ;:D Sitte kaikkein kovinta.. hmm.. olisikohan The Crown: Deathrace King :headbang:
 
Tulee sitä kuunneltuu esim. Mr.Bungle, rillutus countrya, Dire Straits, 80-luvun disco-kama, klassista vähän ja muutenki sitä tulee kuunneltuu enemmän 80-luvun tyylistä heavyä Maiden/priest... toisaalta Meshuggah ja muu tuollainen murinakin kelpaa !
 
Hmm.. yleensä se on sitä metallia, mutta kevyimmät mitä kuuntelen on varmaan Yö, CMX, Gary Moore ja sit on kaikkea elokuvamusaa helvetisti.. ja Mortiisia ym.
Sit ne rankimmat.. vaikee sanoo. mä en hirveesti deathia kuuntele.. taitaa mennä tonne blackin puolelle.. jotain Mayhemiä ja muuta sellasta..
 
Mä muuten olin pari viikkoo sitten mummolassa päivän ja räpläsin niiden LP-soitinta, ja vittu kuuntelin Somerjokee ja Juice Leskistä! Ja Elvistä ja Abbaa! :lol: Repikää siitä. :D Rankkaa musaa mä en kuuntelekaan ollenkaan. :) Vaikka sinne suuntaan taitaa pikkuhiljaa mennä, en tiedä.
 
hyllystää löytyy vahnhaa RHCP, Prodigyy ja Nirvanaa
sit löytyy heviosastolta cannibal corpsee, deicidee ja muuta death metal musaa... bläkin kuuntelu on jääny vähälle et suurimmaks osaks deathii ja träshii ja muuta metallii...
 
itellä nössöintä on varmaan joku jazzkama (Lenni-Kalle Taipale Trio, Jens Johansson-Heavy Machinery jne), sitte rankinta Emperor, Dimmu Borgir... Meshuggah ehkä rankin, mutta siitä en hirviänä pidä :)
 
löysintä on joku apulanta, juice, eppu normaali, cmx... yms...
teknoo EI, Räppiä EI, teinixpoppia EI...
raskaimmasta päästä taitaa olla enochian crescentin omega telecvovim tai se dark funeralin uusin..:)
 
No joo, kuuntelen musiikkia aika lailla laidasta laitaan, ei ole kummempaa ääripäätä... Rap EI mene käytännössä missään tilanteessa, eikä oikeastaan "oikea" teknokaan... Mutta muuten kaikenlainen musa käy, ainakin silloin tällöin... Kuuntelen esim. yötä, CMXää, apulantaa, eppuja, juicea, yms... Ja taitaapa tuolta hyllystä pari Backstreet Boysinkin levyä löytyä... :) Ja Celine Dionin... Tosin niitä ei ole tässä muutamaanneljäänviiteen vuoteen tullut hirveästi kuunneltua... Rankíntakin on aika vaikea kovinkaan yksselitteisesti määrittää, mut ainakin varmaan dimmu burger ja enochian crescent... tosin noitakaan levyjä en itse omista...
 
Kyl mul uppoo melkein kaikki musa mut tuolt kevyimmäst päästä ei mitään suosikkeja tuu mieleen, kun kumminki pääosin kuuntelen metallia. Raskainta on Six feet under, Cannibal Corpse ja Death-metalli yleensä.