Ääripäät

jos sitä on 15vuotta kuunnellu metallia niin kyllähän tuo maku koko ajan laajenee.. oikeestaan minkä tahansa tyylinen biisi voi olla hyvä jos se vaan on hyvä.. mutta aktiivisesti vaan metallia laidasta laitaan tulee kuunneltua :D
 
Originally posted by kahli
jos sitä on 15vuotta kuunnellu metallia niin kyllähän tuo maku koko ajan laajenee.. oikeestaan minkä tahansa tyylinen biisi voi olla hyvä jos se vaan on hyvä.. mutta aktiivisesti vaan metallia laidasta laitaan tulee kuunneltua :D

toi muute kuvaa aika hyvin munki muusikin kuunteluu... paitsi en oo alottanu metallin kuunteluu 1 vuotiaana :D
 
Ei mulle vaan koskaan kukaan opettanu kakruna kuunteleen musaa... Kukaan perheestä ei kuunnellu erityisesti mitään musaa, paitsi joskus automatkoilla äiti pyöritti jotain suomirockia satunnaisesti... Mua ei edes koskaan laitettu mihinkään musiikkiharrastuksiin, enemmän liikuntapainotteisiin. Ja ne mun harvat kaveritkaan ei ollu perheineen mitään musaihmisiä, eikä suvussa ollu ketään, kaikki oli vaan jotain saatanan urheilijoita tai taulujenmaalaajia... Vähän ankee lapsuus mulla...
 
Susanna.. en mä usko että se on kovin yleistä että vanhemmat "laittavat" lapsensa johonkin musiikkiharrastukseen. muusikoitahan pidetään yleisesti aivan paskana sakkina jne.. munkin suku on niin epämusiikaalinen ku olla ja voi mutta silti mä aloin soittamaan ja kuuntelemaan musiikkia.. ihan omasta aloitteestani..
 
No jooh.. meidän porukat on niin vitun dorkia musiikin suhteen ettei ne älyä mistään mitään. ne väittää että kaikki se mitä mä kuuntelen on just samallaista ja ne ite kuuntelee sit jotain iskelmää jossa kaikki biisit tehdään sillä samalla paskalla kaavalla..
 
mun äidin äiti (mamma) näki mun slayer julisteen ja sai melkee sydärin...

mun isän äiti (muikku/isoäiti) kysy et minkälaista musiikki meijän bändi soittaa ja mä soitin sille death(in) - lack of comprehension(in) se kuunteli sen iha kokonaan eikä ees sanonu "onpa hirveet musiikkii"... sit ku se on viel semmonen humppa ihminen nii mä soitin sille vähä finntrollii :D (slaget vid blod själv) nii sano vaa "iha hyvä muuten, paitsi se meni nii nopeesti et siin ei ehi tanssii" :lol:

tost voi päätellä jotain noist kahest:
mamma: hienosto lainen, ei hyväksy mitään joka ei ole piireissä suvaittavaa :lol:
muikku: normaali ihminen. on kiinnostunu uusista asioista jne...
 
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ei meidän akka oo vielä kitissy siitä mitä mä kuuntelen tai millasia julisteita ja muuta mulla on seinällä.. ja jos se jonain päivänä alkaa valittaan jotain noista niin mä potkin sitä perseelle :lol:
 
äidin mielestä metallimusiikki on sairaiden ihmisten ajanvietettä, levyjen kannet ja bändipaidat on kuin skitsofreenisten maalauksia(se on ollu mielisairaalassa töissä) ja sanoitukset on kans kakaroille tarkoitettua uhoa...