Ääripäät

meidän akka on niin tyhmä ettei se ymmärrä niitä sanoja ku ne on yleensä englanninksi.. se ei oikeasti osaa edes normaaleja englannin sanoja! :lol:

Mut jos se tietäs mitä noissa joissakin lauletaan niin kyllä se varmaan alkais kitiseen..
 
ja sit mun äiti aina jaksaa valittaa mun kuteista... laita nyt jotain pirteemmän väristä päälles se aina valittaa... no ei tartte katella jos niin ällöttävältä näytän...
 
On tuo akka joskus siitä kitissyt ku mulla on aina mustat vaatteet.. kerran se kysy että oonko mä joku saatananpalvoja ku mä aina haluan vain mustia vaatteita.. :lol:

Siitä on jo tosin monta vuotta aikaa.. mut kyl se varmaan kaikkea mahdollista epäilee vieläkin..
 
no vittu mä tein kerran jotain, jonka takia se alko yhä pahemmin epäilemään että mä olisin saatananpalvoja, tai että metallimusa järkyttää mun aivojani... mutta en mä usko että mun masennus siitä johtu... joskus mä harmittelen sitä että meillä ei ole kissaa..
 
Originally posted by Hatebreeder86
asennetta omaava tuo sun toinen isoäiti ;)

se on kyl tosi hyvä isoäiti :)

joo mun äiti joskus aina sanoo "miks sul on aina noi samat vaatteet päällä" eli siis mustat vaatteet... miksköhän... ne mitä mul muuten kaapist löytyy on iha karseit vaatteit (äidin ostamii :D )... ja kylhän mul sen verran noit mustii vaatteit on, et ne pystyy pistää pesuun jo ennen ku ne aklaa haisee... sukat on poikkeus :D
 
Vielä tuosta "laittavatko" vanhemmat lapsensa jonkin musiikkiharrastuksen pariin jo pienenä...

En tiedä olenko sitten jonkinlainen poikkeus, mutta mun porukat ainakin vei mut muskariin kun olin ehkä neljä tai viis... Tosin en kyllä oo koskaan kysyny niiltä halusinko ite mennä sinne, mutta iankin muistan että mulla oli siellä kivaa.

Tokalla luokalla halusin pianotunneille, ja porukat päästi, ja osti mulle aina tarvittaessa kaikennäkösiä sähköurkujuttuja yms. mahdollisuuksien mukaan, ja sitten rippilahjaks pianon. Mun soittoharrastusta ne kannatta täysillä, laulamista samaten ja maksais varmaan laulutunnitkin jos sopiva opettaja löytyis, ja oma bändi on niiden mielestä loistojuttu. Useimmiten ne antaa mulle rahat bändikämpän vuokraankin.
Eikä mun musiikkimaussakaan ilmeisesti ole niiden mieleatä vikaa, kunhan en pakota niitä kuuntelen "mun" musiikkia...;)



No joo, saattoi mennä aiheen vierestä ja oli varmaan tosi kiinnostavaa, mutta kuitenkin...:p ;)
 
Hehee.. Snapsi.. sulla on tosi asialliset vanhemmat ku ne noin reilusti tukee sun harrastusta. :)

Kyllä munkin vanhemmat antaa joskus aina rahaa rumpuhin.. niinku jouluna ja sillain.. ja rippilahjaksi ne anto kans jonku verran rahaa että voin ostaa jotain rumpuihin. mutta äiti meinaa suhtautua aika negatiivisesti tohon mun bändiharrastukseen.. ja yleensä se on isä joka antaa sitä rahaa..
 
joo kyl munki vanhemmat joskus tukee, mut ne on tehny sellasen sopimuksen et mun isä maksaa mun harrastukset... mut sil on nyt huono raha tilanne nii se bassoon rahan saaminen tulee olee vaikeet, koska "mulla on iha hyvä basso" "en mä toista tarvii"...
 
Meidän porukoilla on sellanen asenne että "Miten niihin rumpuihin pitää aina vaan ostaa uusia osia ku ethän sinä mitenkään kerkeä soittaa niitä kaikkia".. ku ne tyhmät ei älyä että ei niitä kaikkia rumpuja ja lautasia tartte yhtä aikaa lyödä :lol:

Ja sit sitä ne ei meinaa uskoa että lautaset voi mennä ihan normaalilla soitolla rikki.. vittu ku tuo akka väittää että mä tai joku muu tahallaan hajottaa ne! vittu miksi helvetissä mä hajottaisin omat ja helvetin kalliit pellit.. perkele..
 
Originally posted by disasterpeace
mun äidin äiti (mamma) näki mun slayer julisteen ja sai melkee sydärin...

mun isän äiti (muikku/isoäiti) kysy et minkälaista musiikki meijän bändi soittaa ja mä soitin sille death(in) - lack of comprehension(in) se kuunteli sen iha kokonaan eikä ees sanonu "onpa hirveet musiikkii"... sit ku se on viel semmonen humppa ihminen nii mä soitin sille vähä finntrollii :D (slaget vid blod själv) nii sano vaa "iha hyvä muuten, paitsi se meni nii nopeesti et siin ei ehi tanssii" :lol:

tost voi päätellä jotain noist kahest:
mamma: hienosto lainen, ei hyväksy mitään joka ei ole piireissä suvaittavaa :lol:
muikku: normaali ihminen. on kiinnostunu uusista asioista jne...
Kesällä kun menin mummon kyydillä mökille, niin pistin automatkan ajaksi Viikatteen joululevyn soimaan autostereoihin. Mummo kuunteli hetken ekaa biisiä ja tajus että sehän on Sylvian joululaulu ja alko laulaan mukana. Ja samaa jatku sitten koko automatkan.. Pappa ihmetteli että suriseeko auton moottorissa joku sivuääni kun stereoista tuli särökitaraa... Kovasti tykkäsivät Viikatteesta.

...Ens kerralla pitänee siirtyä raskaampaan osastoon ja soittaa niille vaikka Niskalaukausta ja sitten Bodomia ja jatkaa sitä rataa raskaampaan ja raskaampaan ja lopulta niistä tulee Emperor-faneja... :)



BTW. Äsken tuli se uusi bodom-biisi se You're better off dead vaimikälie metalliliitossa. Aika tasapaksua tavaraa...
 
Mun äiti makso mun kitaran ehkä vaan sen takia kun mä kinusin sitä siltä muutaman viikon ajan puolen minsan välein, ja mä harvoin mitään kinuan... :D Se kyllä määky että et sä sitä jaksa kuin kuukauden soittaa, ja sit sä kyllästyt... :D No mä oon soittanu sitä nyt lähes vuoden... :)