666

niin oli... saatanan tiketin idiootit ei osaa lukee... sieltä tuli vitun moinen anteekspyyntöviesti et ne oli lukenu sen saatanan lippujen tilaus systeemin väärin ja ne ei enää voi muuttaa sitä...:)
 
Hei, hei, hevimiehet. Minne ollaan matkalla? Taidan itse olla matkalla vällyjen alle, sillä... huoh... painaa päälle tuleva koeviikko.

"Nyyh nyyh", sanoi Mansikki, "ei ole minustakaan lentoemännäksi." Ja sitten viisikorvaiset sonnit olivat surullisia..

Sen pituinen se.

Taitaa muuten olla vähän pidempi. Riippuu tietenkin fontista...


MO!
 
matka on helsinskii...:) ja marja-pekka sais mennä kyllä pikaisesti pitkäänniemeen... vaikka se että on pasisti selittää kaiken ainakin melkein...
 
No vittu perskele.. Maiden ottaa kaikkia kiinni niskaperseotteella ja heittää ne helvettiin!!! :lol: :lol:

Noh.. on niitä parempiakin bändejä, mutta yksikään bändi ei ole pysynyt noin pitkään yhtä hyvänä kuin Maiden.. mä ainakin kunnioitan Maidenia aivan saatanasti.. ja kyllähän se perkele rokkaa!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Ja kun ajattelee miten suuri vaikutus Maidenilla on ollut uudempiin bändeihin niin kyllä sitä voi pitää melko suurena juttuna..
 
Originally posted by Zyklon
No vittu perskele.. Maiden ottaa kaikkia kiinni niskaperseotteella ja heittää ne helvettiin!!! :lol: :lol:

Noh.. on niitä parempiakin bändejä, mutta yksikään bändi ei ole pysynyt noin pitkään yhtä hyvänä kuin Maiden.. mä ainakin kunnioitan Maidenia aivan saatanasti.. ja kyllähän se perkele rokkaa!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Ja kun ajattelee miten suuri vaikutus Maidenilla on ollut uudempiin bändeihin niin kyllä sitä voi pitää melko suurena juttuna..

joo toi on totta... et se on merekittävä jne...
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Ja taas vaan tamperelaiset tajuaa mikä on pitkäniemi ;)

Onkos toi saman tyylistä juttua mitä porilaiset on mieltä Harjavallasta? ;) (psst, Harjavallassa on mielisairaala ja sattuneestä syystä porilaiset mieltävät koko Harjavallan mielisairaalaksi.... enkä ihmettele ;) )