AB puts on the stupid hatt (swedish only)

peza

Reported Type: INTP
Mar 29, 2003
411
0
16
MAD@ES
Visit site
UNDERSKATTNING:
Evergray "Recreation day" (2003)
Det var många mejlare som krävde mitt huvud på ett fat efter recensionen av göteborgarnas senaste platta, och även om jag inte är redo att bli julbordsdekoration riktigt ännu så blev utdelningen osedvanligt mager här. Om jag ska säga något till mitt försvar medan ni plockar ihop era spöknippen måste det vara att jag var alltför förblindad av den smetiga tolkningen av tråkdrottningen Dilbas snarkklassiker "I"m sorry" för att riktigt kunna ta till mig Evergreys stundtals riktigt intelligenta och be dårande riffande. Jag drar på mig dumstruten, okej?

Mattias Kling

(http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,419284,00.html)

ROFL
 
peza said:
UNDERSKATTNING:
Evergray "Recreation day" (2003)
Det var många mejlare som krävde mitt huvud på ett fat efter recensionen av göteborgarnas senaste platta, och även om jag inte är redo att bli julbordsdekoration riktigt ännu så blev utdelningen osedvanligt mager här. Om jag ska säga något till mitt försvar medan ni plockar ihop era spöknippen måste det vara att jag var alltför förblindad av den smetiga tolkningen av tråkdrottningen Dilbas snarkklassiker "I"m sorry" för att riktigt kunna ta till mig Evergreys stundtals riktigt intelligenta och be dårande riffande. Jag drar på mig dumstruten, okej?

Mattias Kling

(http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,419284,00.html)

ROFL

Hey peza.. you lazy bastard :p That ain't exactly much to translate, right?
 
Anneke said:
Hey peza.. you lazy bastard :p That ain't exactly much to translate, right?

I'll give it a try.

UNDERSKATTNING:
Evergray "Recreation day" (2003)
Det var många mejlare som krävde mitt huvud på ett fat efter recensionen av göteborgarnas senaste platta, och även om jag inte är redo att bli julbordsdekoration riktigt ännu så blev utdelningen osedvanligt mager här. Om jag ska säga något till mitt försvar medan ni plockar ihop era spöknippen måste det vara att jag var alltför förblindad av den smetiga tolkningen av tråkdrottningen Dilbas snarkklassiker "I"m sorry" för att riktigt kunna ta till mig Evergreys stundtals riktigt intelligenta och be dårande riffande. Jag drar på mig dumstruten, okej?

Mattias Kling


Underestimation:
Evergrey "Recreation Day" (2003)
There were a lot of e-mailers that called for my head on a plate after the review of the Gothenburg Guys' latest album. And even though I'm not ready to become a christmas table decoration yet I have to say that the rating was kind of low. Just to say something in defense before you kick my ass it has to be that I was totally blinded by the moshy take on Dilbas sleepy classic "I'm Sorry". Too blinded to really see the intelligent and sometimes adorable riffing from Evergrey. I will wear the hat of stupidity, ok?

Mattias Kling.
 
Excellent translation Sax, and sorry Ann, I only thought it might have interested swedish folks who knows crap like AB. Funny thing, though, is that he actually says he's a shitty journalist, cuz he: "was totally blinded by the moshy take on Dilbas sleepy classic "I'm Sorry". Haha, That sucks, One would think a serious music jounalist could go a little bit further than that before he/she writes something that reaches 1,5 million people, hehe