Abscession MC release!

Ah det kommer komma upp nya hemmainspelade låtar på myspacen inom en snar framtid men den riktiga helt studioinspelade demon kommer dröja till minst slutet av mars tror jag, den jävla producenten fick för sig att dra till australien i två månader och det är hans studio också osv så det satte ju rejäla käppar i hjulet men ny musik kommer komma innan dess iaf :)
 
Ah det kommer komma upp nya hemmainspelade låtar på myspacen inom en snar framtid men den riktiga helt studioinspelade demon kommer dröja till minst slutet av mars tror jag, den jävla producenten fick för sig att dra till australien i två månader och det är hans studio också osv så det satte ju rejäla käppar i hjulet men ny musik kommer komma innan dess iaf :)


Ok, ska bli kul att höra i alla fall :kickass:
 
Ok...so now I have the demo (Mp3 songs) in my hands :rolleyes:

Once in a while there comes up som great bands on Ultimate metal forums, like Martriden and others. Now it's time for Abscession to make some noise. Three songs of pure death metal. First thing that struck me was the production. It 's very good and thats a big plus for me. Second thing.....the intro on the first song is awesome....piano...:kickass:

Overall it's a high quality death metal release and I hope Abscession will make a full album soon!

This is how I thought and wanted Death Breath to sound like, instead they suck and Abscession rock.

Good job guys :kickass:
 
ah för fan det skulle vara ballt! :)

Men hörni, om det strular med eran produktion av materialet så hör med Unicorn här på forumet. Han är en del av Abscession och mixade + mastrade vårt material och jag måste säga att han gjorde ett jävligt bra jobb. Tror inte han är särskilt dyr heller. Jag vill höra nya grejer från er ASAP :)
 
OK back to english plx!

People in Sweden can PM me for the demo.

People in the US can PM Tumn instead.

People in Deutschland can PM Unicorn.

The rest of the world can contact Suffer Productions at suffer-prod[AT]t-online.de (change the [AT] to @).

Cheers!