Alexi Radio Cityllä 4.4.

random-x

Member
Apr 7, 2012
148
0
16
Alexi siis vieraana tänään Radio Cityn Rockotteessa. Ohjelma tulee klo 14-18 mutta tarkkaa Allun vierailun ajankohtaa en löytänyt, mutta veikkaisin että tulee osiossa "Päiväkahvit" klo 16.30. Kooste ohjelmasta tulee sunnuntaina klo 10-12. :)

http://www.radiocity.fi/ohjelmat/rockote
 
sleeperille todella suuret kiitokset linkistä koska missasin ton. tosi hyvä haastis ja haastattelija oli selvästi perehtynyt asiaan.
 
Harmittavan lyhyt haastis (oliko tossa koko pätkä vai vaan kooste?), mut kiva silti saada tuoretta haastista. Ja välillä jotain muutakin kuin että onks tää nyt teidän paras albumi.
 
Harmittavan lyhyt haastis (oliko tossa koko pätkä vai vaan kooste?), mut kiva silti saada tuoretta haastista. Ja välillä jotain muutakin kuin että onks tää nyt teidän paras albumi.

Mun mielestä tossa oli lähes koko haastis, mutta ihan alku oli jätetty pois. Siinä Alexi kerto noista covereista mitä ne on tehny, ja niitä on siis itse asiassa tulossa kolme. Noiden kahden jo tiedettyjen lisäksi on jonkun japanilaisen bändin coveri, mutta en kyllä yhtään muista nimeä... :( Mutta oli ihan ok haastis vaikka vähän lyhyt kyllä.
 
Alexi on sanonut, että, lisäksi Roxette ja Bananarama covereita, he tekevät heidän versio kappaletta valittu heille lukijoilla japanilainen lehti Burrn. En muista hänen sanoneen vielä mitä kappaletta se olisi. (Anteeksi, jos minun suomea on vähän paskana :erk:)
 
Kuuntelin just ekan kerran ton Loudnessin biisin ja olis se ihan coveri-ainesta. Alkuperäinen versio ei kylläkään ihan pomppimaan saanut, mutta Bodomeilla on taipumus saada semmonen fiilis aikaseks. :)