Ask FridgePack & dreams_of_eternal_hate -thread.

Just wrote it and never thought that a swedish girl whould anwer to it :p[/QUOTE]

Jag borde ju veta...eller hur??!!!:lol:

Just wrote it and never thought that a swedish girl whould anwer to it :p

Jag borde ju veta...eller hur??!!!:lol:[/QUOTE]

Må så vara. Flickor i allmänhet är inte alltid det lättaste, man skall dock inte dra alla över en kam utan det finns ju en väldans massa vänliga sådana som inte är bortblåsta i huvuet ;)

Ja, jag vet att det blev fel men va fan!!!

Och ja, jag försöker lära mig att inte dra alla över en kam...men vissa människor gör det jävligt svårt! :lol:

Kind of like all moomin characters, espessaly Snufkin or Snusmumriken in swedish. Just love the soundtrack aswell, got it on my ipod (A)

Haha, yes those tunes are legendary...my fav is Pikku Myy (Lilla My). But Nuuskamuikkunen (or Snusmumriken which you call him) is also good.

skönheten vs hjärnan sak, är en universell fråga, tanke på att det är omvänt proportionell, är Sverige skruvas, eftersom flickorna är ganska fucking hot :p

1255709891892.jpg

Jag borde ju veta...eller hur??!!!:lol:

Må så vara. Flickor i allmänhet är inte alltid det lättaste, man skall dock inte dra alla över en kam utan det finns ju en väldans massa vänliga sådana som inte är bortblåsta i huvuet ;)

Våldta hälften och ha resten att gå till köket för att göra lite skinksmörgåsar?

Det kallar jag effektivt!!!

Ok, det där gick kanske lite för långt :lol: