Blooddrunk sinkut!

razor001666

been where, done what?
Dec 10, 2001
280
19
18
38
finland
Visit site
Jos joku scyhes of bodomia lukee niin siellähän on julkistettu toi sinkun päälikansi.. Ihan siisti. Eli siis sinkusta tulee 4 eriversiota? yksi tuollainen normaali. Sitten 7" ja 12":set versiot ja enchanted cd-verisio.. Tuli ennakkoon tilattua nuo kaikki.. Hinnaks tuli joku 25e..
 
1) Tavallinen sinkku Suomeen, en ole nähnyt sisältöä missään
2) Blooddrunk Limited Enhanced CD Single jossa on Bloodrunk, Blooddrunk video ja Rebel Yell coveri.
3) Blooddrunk Limited Edition (1000 pressed) 12 Inch Picture Disc vinyyli jossa blooddrunk ja No Commands coveri.
4) Blooddrunk Limited Edition(1000) Red Vinyl 7 Inch Single jossa blooddrunk ja Lookin’ Out My Back Door coveri.

Luulisin.

Itse en kyllä hanki kun tuon tavallisen suomi sinkun. Minusta nämä sata eri versiota eri sinkusta/levystä on lähinnä rasittavia. Tai siis jos joku tykkää keräillä niin ihan vapaasti, mutta ei ole mun juttu. Eikä mulla ole kyllä vinyylisoitintakaan enää, vaikka levyjä kyllä olis jossain kaapin perällä :lol:.
 
^^Kiitti

Joo, kyllä minäkin ihan aattelin vaan sen yhden sinkun ostaa, ne cover-biisit nyt saa aina jostain, ei sitä jaksa kaikkia versioita ostaa...
 
Tulee ostettua helvetist levyi mut bodomeist tulee kerättyä ain kaikki.. SW:stä on mulla jo ku 6 eriversioo. HB:sta 4-5, FtR:sta 5 HCDR:sta 5 myöskin. kuten myös AYDY:stä.. Tokio vaarhartist vaan 2..
 
Noh nyt on ostettu nuo vinyylit ja sitten tuo limited cd,:kickass::kickass: en vielä ole ostanut tuota Suomen sinkkua, mutta kyllä sekin taitaa tulla mukaan sekä aikomuksena olisi ostaa Tokyo Warhearts ja Stockholm Knock Ot Lice CD kun se DVD on jo.
 
En ole ihan varma liittyykö tämä aiheeseen (liittyy tai sitten ei), mutta olikos Tie my rope'sta tarkoitust tulla myös single?
 
^ Katoppa sinne olikin ilmestynyt tiedot. Tilasin sitten sinkun ja levyn levykauppax:stä. Ettei jää ilman :lol:.
 
Juu, mä tilasin myös Levykauppa Äxästä tuon levyn, sinkkua en. Saa sitten heti ilmestymispäivänä hakea postista :)
 
Minä tilasin muuten sen digipakin, vaikka tiedän että silel käy samalla tavalla kuin muillekin mun limited-extra-super-hyper digipakeille. Katon extrat läpi kerran ja sitten se jää kirjahyllyyn :D Tosin surround sound versio kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.
 
9.4 Taidan lintsata koulusta ja lähteä Hesaan ostamaan levyn ja muuten vain chillailemaan sinne tai voisin tilata HateWearista ton pakkauksen missä tulee t-paita ja levy... nah mieluummin lintsaan koulusta:lol: