Blooddrunk sinkut!

Ihan hyvältä kuulosti Blooddrunkki, video vaihteeksi aika hyvä kokonaisuus. :D Ja sinkku + ltd. digipäkki tulossa postissa :)
 
Ya ya yaaa! Tänään tuli mun sinkku ja kuunnella on pitäny. oon samaa mieltä Blooddrunk video on ihan onnistunut, mutta välillä tuli mieleen Amaranth video.
 
Ittellä tuli justiinsa tilauttua tuo LP levy, ja onneksi löytyy jopa soitinki sitä varten :p ja sinkutki LP:nä ku ei paljoa kukkaroo verottanu ku samalla tilas :) tietääkös kukaan minkä biisin pohjalle tuo seuraava video joka tulee on tehty?
 
Joo nättejä on mullakin tuli viime viikolla.:kickass::kickass: Aattelin oottaa joku 5 vuotta ja sitte koittaa rahapulassa myydä noita LP:tä ku ne on limited edition. Joo mäkin oon kuunnelu jo sen pari kertaa läpi YouTubesta, mutta aion todellakin ostaa levyt kuulosti sen verran hyvältä!
 
Juupa juu, eipä nuo arvostelijoitten mielipiteet yhdy omiini uudesta biisistä, täysin hyvää ja kuunneltavaa toi Blooddrunk \,,/ no, onneksi ei kiinnosta p****n vertaa siitä mitä mieltä se on :p
 
Eipä tässä enää ku 15 päivää ooteltavaa :cool: alkaa pikkuhiljaan jo polttelee näpeissä :zombie:
 
Joo lähti ekana päivänä mukaan kaupasta. Vitun kova biisi tää blooddrunk, ei kyllä vedä vertoja esim. Hellhounds On My Trail!:headbang:
 
Aika mitään sanomaton tää uus levy. Pari kertaa oon ny kuunnellu läpi, muutama ihan jees biisi. Mm Done With Everything Die For Nothing ihan jees, Roadkill Morning. Jotenki tuntuu että vähä pikasee sutastu tää levy. Toivottavasti seuraava olis parempi.
 
Viime viikolla kävin ostamassa Blooddrunk UK -single missä on Rebel Yell (Billy Idol Cover) ja sitte se Blood Red Vinyl. Ja normaali tuli hommattua silloin kun ilmesty.
 
Levykauppa Äx:ästä varmaan saa noita sinkkuja? Ajattelin ite ostaa varmaan ton normaalin ja sitten jonku toisen... En kaikkia superhyper neljää eri versiota... :lol: