Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

Hei mä haluun nähdä teidät kaikki siellä, että turhaan sitten yritätte juosta pakoon! :heh: Mä teen itteeni jonku varman tunnistusmerkin, hmm... Mä kirjotan selkääni valkosella "VILLILAPSI", joo, niin mä teen. :lol: Sitten kaikkien täytyy tulla halaamaan mua, jotka tunnistaa. :D

No joo. :) *sekoaa* :loco:

Villilapsi
Hei mä haluun nähdä teidät kaikki siellä, että turhaan sitten yritätte juosta pakoon! Mä teen itteeni jonku varman tunnistusmerkin, hmm... Mä kirjotan selkääni valkosella "VILLILAPSI", joo, niin mä teen. Sitten kaikkien täytyy tulla halaamaan mua, jotka tunnistaa.

Henk.koht. kierrän sen henkilön sitten kaukaa. :D

:) mulla on vähä sama vika...:) täytyy pummia sukulaisilta kaikki niitten rahat...:)

ja rahasta puheenollen.. mä onnistuin hukkaan tänää 20€ setelin... arvakkaa vituttaako...:(

20 euroo... hmmm... vituttaa... vituttaa varmaa viel enemmän ku mietit mitä sil olis saanu...
mä sain muute isoäidilt synttäri lahjarahaa 85 euroo :eek: vähä siisti sil määräl saa vaikka mitä...
meen ostaa varmaa pari immortalii ja niitti vyön :D

entäs jos me jäädäänkin teiskoo...:) lällällää...

nooooooooooooooo EI... missään tapauksessa...:) perskeles... mutta teitä pitäs olla helppo vältellä...