Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

joo voin mä pyydä et BA ja snapsi kertoo sulle milloi ne tulee siihen reutatieasemalle nii näytän sulle samal... mä lähen huomen mun isälle ja sil ei oo konetta... mä voin vaikka neuvoo sit siel miten sinnekki pääsee... ei oo vaikeet...

Jokutaaskirjottijotaintännepäin
Jos sä vaan millään viitsisit Mutta ei oo pakko, voidaan me sinne hortoillakkin Sillon tuskin löydetään koko mestaa Kai BA ja Snapsi osaa sitten sinne bussiasemaan yöllä? Kun mä en ainakaan osaa

Lukiessani noita edellisiä posteja, luottaisin enemmänkin taksiin kulkiessani molempiin suuntiin. hyvät yöt

no niin, pääsenpä sittenkin ainakin lauantaix kattoo bodomia ja muita. onnex
pääsen , ois muuten tullu aika ikävää.
äxien käyttö on muuten aika siistii jos ette tienny.

Jees, kai sinne on tultava kumpaisenakin päivänä. Jopa perjantaina. Kannattaa kyllä, varsinkin lauantaiksi, hankkia sitten
lippu ennakkoon, on meinaan aika hyvin mennyt tapahtuma kaupaksi. Helvetti siellä kyllä tulee olemaan hermostuttavan täyttä. Spinen nimilistakin on kilometrin pituinen, hyvä kun mukaan mahtui.

Lähetin kuvani muuten sinne galleriaanne, mutta ei taida
ennen huomista ehtiä esille. Tosin tunnistus voi olla ongelmallista kuvasta huolimatta, armeijahan vei hiukset ja karvat naamasta.
Jos joku kuitenkin tunnistaa niin hihasta vain nykimään. Pentelesh varmaan nyt ainakin :)

Haa, mäpä teidän BAn nimen ja puhelinnumeron ja paljon muutakin, mutta enpä kerro...;) Enkä kerro omaanikaan nimee enkä puhelinnumeroo ennen kun tiedän teidän plan Bn... :p.

Ja siitä suoriutumisesta bussille yöllä... Helsingin linja-autoasema on käsittääkseni edelleen remontissa, ja bussit lähtee rautatieasemalta... Mutta jos asia ei näin ole mun ainakin pitäisi osata sinne linja-autoasemallekin...

I survived Spikefeast day one.
Demigod = tylsä ja paskat soundit
Thyrane = energistä tykitystä joka sai osan yleisöstä innostumaan, mutta soundit perseestä
Kalmah = Yritystä oli, mutta ei saanut yleisöä mukaan, ja paskat soundit
Ajattara = Soundit ihan hyvät, hieno tunnelma ja yleisö täysillä mukana. Suomi bläkki elää!
Moonsorrow = Mahtava yleisö vastaus, ja bändillä karismaa vaikka muille jakaa.
On pakko mainita että taustat bändien välillä olivat helvetin ärstyttäviä. Kun odotus vielä venyi pitkäksi, eikä saanut koota ajatuksia ja avata korvia. Mikseri hirteen!