Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

Hate Me
You´re Better Off Dead
Needles 24/7
Lake Bodom
Everytime I Die
Downfall
Joku monen eri biisin osien(ei kaikki omia, mm. sonataa ja northeria mukana) soittohässäkkä osotettuna spinelle
Somebody Put Something In My Drink

eips,

Hate Me!
Youre Better Off Dead
Lake Bodom
Needles 24/7
Downfall
Everytime I Die
sikermä

Ja tulihan noita tavattua muutama -> zzy, Rhanah, Racer X (vanha tuttu tosin) ja joku toinen ketä en nyt muista. Ja tietenkin Webmastah

olihan sikermässä impaledia ja barathrumiakin...

edit: nii ja mä en tainnu nähdä muita ku noi kenen kans pyörin... siis NorthernComfortin, Villilapsen, Disasterpeacen, Snapsitapin ja sen NC:n jätkäkaverin.. oltii eturivissä...

Joo mä olin niin keskittynyt siinä eturivissä pysymiseen ja yleensäki itteeni että en tainnu tajuta mistään muusta mitään. Että uusia ihmisiä näin vaan nc:n ja disan, ilmeisesti.

Jooh, ketäs mä sit näin.. Pentelesh, Rranah, kahli...muita en täältä. irkistä aika paljo sakkai..joku apaut 8 Niin ja pentelesh, se oli irkin puolelta ftr (joonas) kenet siinä meidän kanssa näit.. Kukaan täältä ei sitten tullu moikkaamaan :)

Sain Bodomien kollaasi-settilistan roudarilta:

KOLLAASI:

1. Sonata Last Drop [Sonata Arctica - Last Drop Falls]
2. Beauty & Beast [Nightwish - Beauty And The Beast]
3. Rautiainen [Joku Trio Niskalaukaus ilmeisesti, en muista]
4. Bazathrum [?]
5. Wishmaster [Nightwish - Wishmaster]
6. Towards [CoB - Towards Dead End]
7. Norther [Norther - Released]
8. Blessed Be (Bless the) [Nightwish - Bless The Child]
9. Elven Bath [Nightwish - Elvenpath]

|
\/

Ramones [Ramones - Somebody Put Something In My Drink]

Mä kuulin siel keikalla ne uudet boodom biisit ja ne kuullostaa ihan vitun progelta!! :)

Noh ei, pilailen vaan, "You Better Off Dead" on HELVETIN kova livebiisi! :headbang: :headbang:

Northerin "When I Unleash Hell" kuullosti myös erittäin lupaavalta!! Mitä mieltä te muut olette?

OzzOzborne
Jooh, ketäs mä sit näin.. Pentelesh, Rranah, kahli...muita en täältä. irkistä aika paljo sakkai..joku apaut 8 Niin ja pentelesh, se oli irkin puolelta ftr (joonas) kenet siinä meidän kanssa näit.. Kukaan täältä ei sitten tullu moikkaamaan

Joo, kyllä mä sen tunnistin, katoin IRC-galleriasta sen pärstän ku Osku kerto et tekin tuutte kyydissä. Se tyyppi jonka mainitsin kirjoittaa pääasiassa Sinergyn puolelle, en vaa muista taas nimeä hitto millään.
Niin ja eihän nää täällä ees tiedä miltä näytän.

Yritin kovasti tähyillä teitä ihmisiä sieltä, mutta olitte piiloutuneet jokseenkin ovelasti.
Uutena tyyppinä näin sitten Penteleshin, mutta olihan siinäkin jo aika paljon näkemistä.

hähää, tähyilin teitä poloisia siitä parvelta, ihan (melkee) niin läheltä lavaa ku pystyy....ei viittiny koko illan aikana siitä minnee poistua ettei ois paikka menny.

ja Northerin se When I Unleash Hell oli helvetin loistavan kuulonen, ja kyllkähän midnight walkerin kertosäekkin vaikutti heti hyvältä.

Needles 24/7 oli kanssa helvetin kova paitti se ite kertosäkeen loppu, jossa tuo piisin nimi mainittiin. Naurettavaltahan se kuulosti. Voisin kyllä melkein vannoa että tuossa sikermässä oli myös pätkä Last Breathista.. tiedä sitten..

Originally posted by Pentelesh
Hate Me
You´re Better Off Dead
Needles 24/7
Lake Bodom
Everytime I Die
Downfall
Joku monen eri biisin osien(ei kaikki omia, mm. sonataa ja northeria mukana) soittohässäkkä osotettuna spinelle

eips,

Hate Me!
Youre Better Off Dead
Lake Bodom
Needles 24/7
Downfall
Everytime I Die
sikermä

Ja tulihan noita tavattua muutama -> zzy, Rhanah, Racer X (vanha tuttu tosin) ja joku toinen ketä en nyt muista. Ja tietenkin Webmastah

no vittu, oli ne kaikki biisit kumminkii oikein, ei sitä järjestystä nyt ihan oikein jaksanu muistaa mutta mitä väliä...oli kumminkii niin helvetin hyvä meininki että...ja perkele ku jaska heitti niitä rumpukapuloita ni ennenku se heitti viimesen ni se katto just meihin ku heilutettii hulluna käsiä et heittäis sen meille ni sit se heitti sen liian pitkälle sinne ylös ni meni puol metrii varmaa mun käden yli etten saanu sitä...damn...:mad:

Originally posted by Zyklon
Perkele.. vittu saatana. aivan perseestä tää homma ku kaikki tollaset kunnon pippalot on siellä etelässä :(

Oishan se kiva nähdä tän boardin porukkaa mutta välimatkat on este..
Oikeestaan, jos järkevästi ajattelee, niin on parempi, ettei näe netti"ystäviään" koskaan... Kun kaikki on netissä sellasia, että heitetään niin saatananmoista läppää, vaikka oikeesti olisikin todella hiljainen ihminen.. Netti vääristää usein aika paljon, just sen takia kun on helpompi kirjoittaa kuin puhua... Ja oikeesti, pysykää koko elämänne koneen äärellä, älkää vaan lähtekö ulos mihinkään, ainakaan tapaamaan ketään...

No se on kyl totta että kaikilta lähtee varmaan erilaista läppää täällä ku mitä normaalisti.. ainakin minulta :lol:

Mutta en nyt kuitenkaan ole ihan samaa mieltä tosta sun viimeisestä kommentistas..