Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

releasedia tuli joo, mutten muista missä välissä..ehkä tuon näkee joskus jos bodom julkasee jonku dvd:n tms. siellähän se northerin äijä sitä kuvailikin talteen.. ois kyl asiaa bodomin DVD..toivottavasti tulee joskus edes jonkimoinen
 
Originally posted by Villilapsi
Hei, missä kohtaa etiriviä olit? :) Mä olin aika vasemmalla, ja Bodomeiden keikan lopuks ihan reunassa vasemmalla, oli vähän tunkua... NC oli ihan mun vieressä...

Mä olin tos noitten kohal tökkimässä yhtä äijää kyynerpäillä ku se oli vähä hysteerinen :D, mut "Every time I die":n aihoihin lähin menee...

Originally posted by Villilapsi
Oikeestaan, jos järkevästi ajattelee, niin on parempi, ettei näe netti"ystäviään" koskaan... Kun kaikki on netissä sellasia, että heitetään niin saatananmoista läppää, vaikka oikeesti olisikin todella hiljainen ihminen.. Netti vääristää usein aika paljon, just sen takia kun on helpompi kirjoittaa kuin puhua... Ja oikeesti, pysykää koko elämänne koneen äärellä, älkää vaan lähtekö ulos mihinkään, ainakaan tapaamaan ketään...

Joo, mut ajattele kuinka kivaa nilläki on välil elää "normaali" elämää :D
 
mä istuin jossain vessoilla päin ja sillai..siinä oli jossain välissä sellai sekava mudostela kimppasekoilu :p pakko tunnistaa jos on ohi menny.. 4 tyyppiä läjässä. tosin seisaalteen katoin pari keikkaa..norther meni kyl ihan ohi..
 
eturivi tais muodostua aika pitkälle ihmisistä täältä :) minäkin siinä olin. aika keskellä. kauheesti oli tutun näkösiä ihmisiä siellä, siis joita oon varmasti nähny aikasemmin mutta ketään en silti tunne. oli vähän outo fiilis se. hmph. tajuton keikka! toivottavasti se ääliö kitaravaras jää kiinni. tai että edes allu sais ne takas.
 
niinpä, toivottavasti se saa ne takas...

mä muistan et siin eturivis oli yks äijä joka näytti apulannan rumpalilt (vähä pienempi vaa) ja sit ne kaks norhter tätii jotka huus "final countdown" ja yks Raatikainen (ei jaska, vähä kyl samaa näköö) sit yks äijä jolla oli kiharat vaaleet hiukset leukaan (moppi) ja sit yks lyhyt äijä jolla oli pitkät tummat hiukset. tunnistiks kukaa itteensä?
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Siis jos sä puhut pikku tytöistä niin kuinkahan helvetin pieniä ne sit oli ? :lol:
siis ne saatto ihan hyvin olla mun ikäsiä, mutta ne näytti 10-vuotiailta mun silmissä... :lol: siis saatto johtua vaatteista tai jostakin...