kahli
Super-kahli \,,/
no siut oisin tunnistanu, mut en nähny.. tai ainakaan tajunnut näkeväni
maanantaina pääsee kouluun \o/
maanantaina pääsee kouluun \o/
Originally posted by disasterpeace
niinpä, toivottavasti se saa ne takas...
mä muistan et siin eturivis oli yks äijä joka näytti apulannan rumpalilt (vähä pienempi vaa) ja sit ne kaks norhter tätii jotka huus "final countdown" ja yks Raatikainen (ei jaska, vähä kyl samaa näköö) sit yks äijä jolla oli kiharat vaaleet hiukset leukaan (moppi) ja sit yks lyhyt äijä jolla oli pitkät tummat hiukset. tunnistiks kukaa itteensä?
Originally posted by BurningAngel
mä seisoin sit ihan sun vieressä vasemmalla puolella... siis jos sä olit se joka oli mua johonki rintaan asti pitkä... mä olin sellane huivipäinen blondi...
Originally posted by NocturnalBnd
hmm?...se joka seisoi mun vasemmalle oli samanpituinen kun minä, ja hänellä oli tummat hiukset, ei huivia... ??
Originally posted by NocturnalBnd
Hei!, luulen että se lyhyt äijä jolla on pitkät tummat hiukset on minä! Se blondi moppipää on varmasti mun kaveri sitten!
Originally posted by snapsitap
Joo, musta kans vähän tuntu sillon et me hiukan taidettiin kiertää... Ja sit kun me ei ainakaan sillon yöllä kävelty niin pitkää matkaa takas... Mihin sä Disa muuten hävisit siä Nosturilla?
Originally posted by disasterpeace
joo... mikä teil muute kesti?
No siis mä ainaki olin ihan sun vasemmalla puolella, jos oot se jonka luulen sun olevan... Olin rumanaamanen, tummatukkanen ja mul oli hame ja sellanen leveehihanen paita... Niin joo ja kamera kaulassa... Ja tosiaan ton teiskolaisen huivipään ja snapsin edessä seisoin...Originally posted by NocturnalBnd
Ja sitten mun vasemmalla oli tyttö jolla oli tumman(punaiset??) pitkät hiukset.