Bodom ym ym. Nosturissa (miittiä?)

Originally posted by disasterpeace
niinpä, toivottavasti se saa ne takas...

mä muistan et siin eturivis oli yks äijä joka näytti apulannan rumpalilt (vähä pienempi vaa) ja sit ne kaks norhter tätii jotka huus "final countdown" ja yks Raatikainen (ei jaska, vähä kyl samaa näköö) sit yks äijä jolla oli kiharat vaaleet hiukset leukaan (moppi) ja sit yks lyhyt äijä jolla oli pitkät tummat hiukset. tunnistiks kukaa itteensä?

Hei!, luulen että se lyhyt äijä jolla on pitkät tummat hiukset on minä! Se blondi moppipää on varmasti mun kaveri sitten! Itse muistan että mun oikealle oli mun toinen kaveri, pitkä jätkä jolla on lyhyet tummat hiukset, hänen oikealla oli kalju ja blondi tyyppi jolla molemmilla oli Mayhem paita. Mun takana sitten oli mun blondi moppipääkaveri. Ja sitten mun vasemmalla oli tyttö jolla oli tumman(punaiset??) pitkät hiukset. Muuta en oikeastaan muista, paitsi se hysteerinen kaljupää Norther fani... Mutta hän häipy sitten kun Norther oli soittanut.
 
mä seisoin sit ihan sun vieressä vasemmalla puolella... siis jos sä olit se joka oli mua johonki rintaan asti pitkä...:) mä olin sellane huivipäinen blondi...
 
Originally posted by NocturnalBnd
hmm?...se joka seisoi mun vasemmalle oli samanpituinen kun minä, ja hänellä oli tummat hiukset, ei huivia... ??

oliks sä se äijä joka kysy mult et "minkä biisin bodom soittaa ekaks?", mä olin semmonen tumma tukkanen (vähä niinku moppi ;) ) 17-175 senttinen tummat vaatteet...
 
niinpä... :lol: ...muute snapsi me mentiin sinne nosturiin vähä sillei siksakkii et me kierrettiin vähä pitemmän matkan... mä en ollu aikasemmin kävelly niilt kaikilt kujilt :D ...mut kyl tiesin kuitenki minne suuntaan piti mennä ja missä se nosturi oli...

-mennääks nyt tost
-ei mennää tost ku siin on vihree valo :D
 
Joo, musta kans vähän tuntu sillon et me hiukan taidettiin kiertää... Ja sit kun me ei ainakaan sillon yöllä kävelty niin pitkää matkaa takas... Mihin sä Disa muuten hävisit siä Nosturilla?

Zyklon: Ei, en se ollut minä... Se tais olla se tyyppi jonka kuva on siinä yhdessä siideripullossa... :D
 
Originally posted by snapsitap
Joo, musta kans vähän tuntu sillon et me hiukan taidettiin kiertää... Ja sit kun me ei ainakaan sillon yöllä kävelty niin pitkää matkaa takas... Mihin sä Disa muuten hävisit siä Nosturilla?

mä lähin menee nosturilta joskus 1:30 (keikka loppu 1:00) olin siin ulkona 20 min (1:10-30)
 
Originally posted by NocturnalBnd
Ja sitten mun vasemmalla oli tyttö jolla oli tumman(punaiset??) pitkät hiukset.
No siis mä ainaki olin ihan sun vasemmalla puolella, jos oot se jonka luulen sun olevan... Olin rumanaamanen, tummatukkanen ja mul oli hame ja sellanen leveehihanen paita... Niin joo ja kamera kaulassa... Ja tosiaan ton teiskolaisen huivipään ja snapsin edessä seisoin...